Indlæg af Hi-Tower

    Davs derude.


    Jeg søger 2 Gb ram fordelt på 2 stk 1 gb moduler. Det skal værer Dual Chanel ram, og der skal være mulighed for at overclocke dem i den hårde ende. Jeg ved mange sælger ud af deres DDR1-Ram nu, så smid da lige et indlæg her hvis i har noget af interesse
    :D

    Quote

    Originally posted by flying-trickster


    Andet end bare at skifte nummer hvis man helt vil slippe fra det. Kan man godt sige man vil være så hemmelig som muligt?


    Jep, hvis det er et registreret nummer hos et teleselskab, kan du godt bede om at få det lavet hemmeligt, så 118 heller ikke må udlevere det.. Det står heller ikke i tlf. bogen eller på krak.

    Quote

    Originally posted by flying-trickster


    Det må være taletidskort. De findes nemlig ikke. Der er dog ik blevet ringet op men skrevet SMS fra.


    Okay så er der jo desværre ikke så meget at stille op..
    Andet end at håbe det ikke gentager sig..

    Quote

    Originally posted by Mikkel


    Jo, men jeg var ikke helt sikker. Men kan vi ikke stadig blive enige om at det var "lidt" dumt? :))


    Rigtig dumt :))
    Hvor får folk da alle de skøre ideer fra :crazyeyes:

    Quote

    Originally posted by flying-trickster
    Okay. Træls. Det er noget crap man skal skifte nummer pga folk uden liv :boxed: Man kan ikke gøre ret meget når man ikke er face to face heller..


    Kender godt til det problem du snakker om...
    Har flere gange prøvet at blive forulempet via sms fra forskellige numre jeg ikke kendte.. Først prøvede jeg politiet, men de kunne umiddelbart ikke gøre noget ved det.. De sagde til mig, at de havde mange af den slags sager, men at det var svært at straffe de kriminelle, da taletidskort er sværere at spore... Virkeligt surt at folk ikke har noget liv X(

    Sådan set er det Hizbollah der er skyld i alle de problemer der i øjeblikket er. Selvfølgelig er civile tab altid katastrofale, men som andre har nævnt, er de desværre uundgåelige i krig..
    Det burde være Hizbollah, der blev stillet til ansvar for deres handlinger mod Israel, men også mod det libanesiske folk..
    I mine øjne er Hizbollah ikke andet end endnu en flok terrorister, som forsøgte at skabe opmærksomhed ommkring sig selv, og se nu hvad det har ført til.. En ny voldsom mellemøsten-konflikt...
    Det gør mig virkelig ondt at vi, som mennesker, ikke kan finde en anden måde at løse konflikter på, end at sprede død og kaos... En dag ender vi måske med at udrydde os selv..

    Sælger en ældre AOC Spectrum 7GlrA CRT computerskærm..
    Den tager en maks opløsning på 1600 x 1280 og en maks opdateringshastighed på 75 hertz..
    Skærmen i sig selv består af den øverste del, selve skærmen med billedrør mm, og den nederste del, drejemodulet med indbyggede højtalere og headsetinput..
    Skærmen er hvid og i en god stand..


    Byd....

    Det er sgu godt at han er væk...
    Idioten har snydt omkring 6 - 7 af mine venner..
    Nogle fik aldrig deres varer, resten fik forkerte varer tilsendt..
    En af mine venner blev så bange pga. hans trusler at han aldrig har handlet på nettet mere...
    Sikken en idiot han er.. Godt hans møgbiks er væk nu X(

    Quote

    Originally posted by Mikkel
    Han må da have haft en psykose af en art. :rolleyes:


    Ja, måske en form for maniodepressivitet..
    Han er helt ovenpå når han kommer ind, glad og det hele, men efter et par runder hvor han taber går han kold og kan kun tænke på at spille mere og mere... Det er virkelig sygt sådan noget.
    Skræmmende :rolleyes:

    Når jeg cykler, arbejder og træner hører jeg Rock..
    Kunstnere:
    Guns N' Roses ( En smule )
    AC/DC ( Hele tiden )
    Deep Purple
    CCR
    Mm..


    Altså lidt oldschool musik :D


    Okay det vil jeg så prøve.
    Den besked irriterer mig virkeligt :D