Strategy Spil!!

Originally posted by Connektors
    jeg har 2048/512 ved ik om det er nok

jeg kan godt.. så skriv bare et tidspunkt så hoster jeg en.. men husk på man kan kun 2vs2.. medmindre der er kommet nye maps??

men det med fileplanet er noget bras?? nævn noget der er bedre hvor du får ligeså mange ting???

• Skal vi sige:

Søndag, den 6. August.

Kl. 20.00 eller et andet tidspunkt der passer bedre?

Hvem hoster:
    Marc hoster her klokken 20.00!!!
    Tilmelding her:
    RAC
    Marc
    Connectors :D

Alle der tilmelder sig efter min tråd bliver talt med.

i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

Rettet 3 gange, sidst af RAC ().

• Vi har en hoster klokken 20.00

Server: Tweak Password: 1234

Regner med 3vs3 men hvis vi ikke er nok sætter vi det bare til 2vs2.

Eventuel teamspeak:

83.95.199.36

Kan da nævne at connektors og firedog vandt en mindre sejer over RAC og TheMarc.

i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

Rettet en gang, sidst af RAC ().

Originally posted by Connektors
    det var en hæftig kamp til sist og vinderende blev

(Axis)

Firedog
    Connektors

vi vandt overleden :D vi var får syge Connektors !! :)

de fik numse gjorde de..

• Jeg vilde vildt gerne prøve denne beta.. men gider fandme ikke lave en acount hus fileplanet.. er der nogle alternative download sites?

Fed7haS

Originally posted by Fed7haS
    Jeg vilde vildt gerne prøve denne beta.. men gider fandme ikke lave en acount hus fileplanet.. er der nogle alternative download sites?

Fed7haS

Boomtown, men det er vist endnu værer.

• det er kun fileplanet så¨vidt jeg kan se.. og hva er der galt ved at lave en bruger hurtigt og så få tilsendt en mail med cd-key du bestemmer selv hva mails du vil have fra dem...

og længere er den ikke??

• Skal satmer lige træne noget mere i det, fik godt nok smæk af firedog og connektors. De tiger tanks er bare umulige at få ned :D

• Jeg er klar på et spil engang, men jeg er sikkert også en torsk til det.
    Jeg prøvede at komme på igår for at prøve det lidt, men blev ved med at miste forbindelse til serverne :(
    Har ellers forwarded de 2 UDP porte der står i .txt filen.

Originally posted by fhqwhgad
    Jeg er klar på et spil engang, men jeg er sikkert også en torsk til det.
    Jeg prøvede at komme på igår for at prøve det lidt, men blev ved med at miste forbindelse til serverne :(
    Har ellers forwarded de 2 UDP porte der står i .txt filen.

det var en fejl på deres server, tror de har fixet det..

og det med at din Zip fejlede, prøv lige at zip den igen uden nogle andre ting kørende.. gjort det samme..

• Kanon, er der nogen der hoster et spil i dag så?
    Er meget ivrig efter at få prøvet det.

• Jeg er frisk på en kamp men kan ikke hoste desværre.

Originally posted by Fed7haS
    hvordan får jeg en CD key? :S kan ikke lige gennemskue hvor jeg skal tilmælde mig hehe...

Fed7haS

Den får du gennem linket i post #0

Der er desværre ingen vej udenom :)

Originally posted by Carlsen

Den får du gennem linket i post #0

Der er desværre ingen vej udenom :)

har fået den og fået det til at virke.. nu mangler jeg bare nogle at spille med.. jeg har ikke haft held med at joine spil endnu.. den stener bare en 1-2 minutter og så står der "shutting down the game"

Fed7haS