Hvor surt er det??

  • Quote

    Originally posted by Aerial
    Sikkert din kammi der vil ha den tilbage ;) *G*


    Ej jeg arbejder sammen med ham og han er helt reel, desuden er der ikke nogle der fucker med mig på den måde uden at få problemer, så det tror jeg ikke han tør!! Jeg har fået scooteren igen, politiet har fundet den, den er lidt ramponeret men det er ikke noget der ikke kan laves igen, så jeg er glad!! :D

  • Det er godt at høre :)
    Boede selv nede ved Munkemose et års tid. Efter det år fik jeg sg* nok af Odense.


    Uden at lyde rascistisk, så har de sg* samlet for mange indvandrere i samme by ;)


    Udover det er Odense sg* for hyggelig

  • Quote

    Originally posted by Aerial
    Det er godt at høre :)
    Boede selv nede ved Munkemose et års tid. Efter det år fik jeg sg* nok af Odense.


    Uden at lyde rascistisk, så har de sg* samlet for mange indvandrere i samme by ;)


    Udover det er Odense sg* for hyggelig


    Du har ret!!

  • Ja det er da surt at få stjålet sine ting, men så er det jo godt at man har en forsikring.
    Men det er da godt at politiet har fundet den igen.


    :)

    Intel Haswell 4770
    MSI Z87 G45
    Kingston 16GB DDR1600
    Gigabyte GTX770
    OZC 256GB SSD
    OZC 850W
    Intel Stock køler
    Zalman GS1000 Black
    Asus 24" TFT

  • Det var da godt de fandt den! Godt nok! :)

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Originally posted by Aerial
    Det er godt at høre :)
    Boede selv nede ved Munkemose et års tid. Efter det år fik jeg sg* nok af Odense.


    Uden at lyde rascistisk, så har de sg* samlet for mange indvandrere i samme by ;)


    Udover det er Odense sg* for hyggelig


    odense er en fed by skid hul i de indvandrere :D

  • Quote

    Originally posted by OC-Dog
    og kørte hurigere end jeg kunne nå at vende bilen!!


    Du har noget at lære med håndbremsen...