Hvor surt er det??

  • Jeg købte en scooter af en kammerat for 5000 igår...Klokken 13.00 blev den overdraget til mig bag Burger King i Odense hvor jeg arbejder, skulle lige have noget at spise med en kammerat inde i byen...Kommer tilbage klokken 13.30, for at køre den hjem og så er den væk, nåede ikke engang at prøve en tur på den...Jeg kørte hele Odense rundt for at finde den og stødte på en perker er kørte rund på den, jeg råbte ud af vinduet i bilen at det var min scooter, men han råbte bare : "Wolla, hvad snakker du om??" og kørte hurigere end jeg kunne nå at vende bilen!! Jeg har selvfølgelig meldt det til politiet, men hvad er chancerne for at jeg får den igen?? NADA!! ;(:(8o?(:O :]

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten
    Mulighed 4 : Jeg ville tage livet af HAM ved at lade ham inhallere formaldehyd gentagne gange!! .... og så ville jeg stemme på Dansk Folkeparti næste gang der valg. :))


    Ja det var sgu en god ide, love you Pia!! :)

  • åhr fuck... det er fandme surt.. jeg ville finde en dejlig spade med den rigtge vægt og slibe skarp også finde ham, skære halsen over på ham og pisse i såret...

  • Hmmm.. på sådanne tidspunkter vågner den lille racist der bor i min mund *G*

    MSI 3.0 & QcK Heavy
    AMD 64 Venice 3500+ @ 2500 mhz 24/7
    DFI UT SLI-D
    Kingston 2x1024 PC3200 @ 230mhz - 2,5-3-3-7
    Geforce 7900 GT
    550W antec Truepower
    Windows XP

  • Surt.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Brand hans Søster, torturer hans bror, lemlæst hans Mor, og drukn' hans Far.. Lav graffiti i hele deres hus/lejlighed.. Smadr' alt af værdi over 100kr.- (Sørg for de ikke er forsikret).. saml' alle hans venner, bind dem op så de ikke kan gøre modstand, og dræb dem så langsomt du kan med den mindste lommekniv du kan finde i InterSport..! 8o

  • Er denne tråd ikke blevet lidt...plat?

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Originally posted by Noobie
    Brand hans Søster, torturer hans bror, lemlæst hans Mor, og drukn' hans Far.. Lav graffiti i hele deres hus/lejlighed.. Smadr' alt af værdi over 100kr.- (Sørg for de ikke er forsikret).. saml' alle hans venner, bind dem op så de ikke kan gøre modstand, og dræb dem så langsomt du kan med den mindste lommekniv du kan finde i InterSport..! 8o


    ROFL....Lidt grov men meget fair for mig lige nu, glad for i føler for mig!! ;(

  • Quote

    Originally posted by Berleburg
    Er denne tråd ikke blevet lidt...plat?


    Lidt plat måske.....Men jeg er da glad for at folk kan sætte sig ind i ens vrede, jeg havde været lige så sur som hvis det havde været en dansker der havde stjålet den, det var ikke for at starte en racistisk tråd!!

  • Quote

    Originally posted by OC-Dog
    Jeg købte en scooter af en kammerat for 5000 igår...Klokken 13.00 blev den overdraget til mig bag Burger King i Odense hvor jeg arbejder, skulle lige have noget at spise med en kammerat inde i byen...Kommer tilbage klokken 13.30, for at køre den hjem og så er den væk, nåede ikke engang at prøve en tur på den...Jeg kørte hele Odense rundt for at finde den og stødte på en perker er kørte rund på den, jeg råbte ud af vinduet i bilen at det var min scooter, men han råbte bare : "Wolla, hvad snakker du om??" og kørte hurigere end jeg kunne nå at vende bilen!! Jeg har selvfølgelig meldt det til politiet, men hvad er chancerne for at jeg får den igen?? NADA!! ;(:(8o?(:O :]


    Har du hørt om en håndbremse vending, virker hvergang :P

  • Synes nu stadig det er grotesk, at sidde og diskutere hvilke måder der er at slå vedkommendes familie ihjel på osv. Om man så er sur eller ej.


    Men det er da bittert du har mistet din jernhest.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Trist historie.. Men hvad er det også for en verden vi snart lever i..?
    Godt nok er det overhovedet ikke slemt her i Danmark.. Har lige været 2 måneder i Argentina, og tro mig.. Dernede er det slemt...!

  • Quote

    Originally posted by Bubbi
    Trist historie.. Men hvad er det også for en verden vi snart lever i..?
    Godt nok er det overhovedet ikke slemt her i Danmark.. Har lige været 2 måneder i Argentina, og tro mig.. Dernede er det slemt...!


    Ja, men der nede er de også alle tossede.... Her i DK er det kun nogle .... :] .... Dog for mange... :]