Criss Angel Walks on water

  • eller hun svømmer 20 cm ved siden af og vandet naturlige spejleffekt får det til at se ud somom hun er under....

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Ja som sagt det er snyd, og der har været en tråd oppe og vende med ham før, og der kunne han flyve op på en stol, og det var fordi han havde en bestemt jakke med ben på så han satte bare sit ægte ben op og tog det andet ben med når han var kommet op, så stod de uægte ben stadigvæk på jorden og dem tog han så op.


  • Den er ALT for tydeligt.. Det der ligner slet ikke rigtig hud da han har skåret det op. Og det ville også bløde langt mere.


  • Ikke for at lyde som en emo fyr men det der er IKKE en rigtig arm / rigtigt hud han skære i det ser IKKE sådan ud trust me. Det kan ikke blive så clean cut med en hobby kniv og hans hud er for tyk til hvor han skære det der er gummi eller noget.

  • Quote

    Originally posted by DoDo


    Ikke for at lyde som en emo fyr men det der er IKKE en rigtig arm / rigtigt hud han skære i det ser IKKE sådan ud trust me. Det kan ikke blive så clean cut med en hobby kniv og hans hud er for tyk til hvor han skære det der er gummi eller noget.


    Ja, i har begge to fat i noget :) . Nu går jeg ikke rigtig rundt og skærer i min egen arm, så har ingen erfarning :) ..

  • Man ser ham både med og uden sko. Med skoene på ligner det mest at han går på vandet på grund af de tykke såler. Men efter han smider skoene, synker han lige så meget i vandet, og hans fødder er fakrisk helt under vandet. Han går klart på et eller andet. Der er heller ikke nogen der krydser hans vej i vandoverfladen, kun under vandet.

  • Quote

    Originally posted by DXC


    Ja, i har begge to fat i noget :) . Nu går jeg ikke rigtig rundt og skærer i min egen arm, så har ingen erfarning :) ..

    Det er skam fortid men mere en dum ide med at finde en smertetærskel ;) og finde ud af hvad der skal til før man skære

  • Så nu kan jeg finde ud af at svæve :D Meget smart lavet...


    kort korklaret:


    han laver et par bukser som der er åbning forand så med noget Plast inde i som holder formen, og i skoene er der magneter som holder dem samlet, og så holder han balancen med den ene ben som stikker ud af buksen :)