Til dem der vil have hurtigt net


  • men kan du svare mig p? om det er rigtigt det jeg h?re at hvis du skal have den 1mbit i upload s? koster for forbruget ikke sandt?

  • Quote

    Originally posted by Firedog
    men kan du svare mig p? om det er rigtigt det jeg h?re at hvis du skal have den 1mbit i upload s? koster for forbruget ikke sandt?


    den f?s kun som 20480 / 1024 Kbit (det er en tryk fejl p? siden at der st?r 128Kbit) og det er flatrate, s? intet med at betale for forbrug.

    Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit


    Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6


    Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

  • Uha det lyder sq fint da.. MEN 900kr i m?neden er sq lidt for meget for mig og min familie... vi vil maks give 200 kr/m?ned, hvilket r?kker til 1mbit ved Arrownet (#?"?#!!?"?&/!") :(
    N?R fiber bliver normalt, hvad kommer priserne s? til at l?gge p? for en 100mbit eller 1gbit linje?
    De har allerede gravet fiberkabler ned her i lille Toftlund, men ikke ud til private endnu. :roller:

  • Det var dog utroligt man ikke kan vende ryggen til en tr?d i 2 minutter uden der er et par stykker der skal flyve i totterne p? hinanden. Jeg har slettet et par indl?g, og hvis den opf?rsel gentager sig, s? f?r det konsekvenser!



    Derudover, s? er der intet i vejen med at dkwolf poster s?dan en tr?d, da det rent faktisk er interessant for den store gruppe brugere der ikke bor i Kbh. og omegn og som reelt ikke har ret mange andre muligheder for hurtigt internet.

  • Quote

    Originally posted by Burger
    Det var dog utroligt man ikke kan vende ryggen til en tr?d i 2 minutter uden der er et par stykker der skal flyve i totterne p? hinanden. Jeg har slettet et par indl?g, og hvis den opf?rsel gentager sig, s? f?r det konsekvenser!



    Derudover, s? er der intet i vejen med at dkwolf poster s?dan en tr?d, da det rent faktisk er interessant for den store gruppe brugere der ikke bor i Kbh. og omegn og som reelt ikke har ret mange andre muligheder for hurtigt internet.


    Lige pr?cis.


    Dog er det meget triste ved det hele prisen.. ;(

  • Jeg har pr?vet at skrive mig op til det, men det ser ud til at jeg slet ikke f?r muligheden? Jeg kommer bare videre til en side som vil have mig til at oprette et helt nyt abbonement. Og det gider jeg ik.

  • Quote

    Originally posted by Claes
    Jeg har pr?vet at skrive mig op til det, men det ser ud til at jeg slet ikke f?r muligheden? Jeg kommer bare videre til en side som vil have mig til at oprette et helt nyt abbonement. Og det gider jeg ik.


    Pr?v at l?se hvad der st?r med fed skrift..

  • syns det dyrt.... ka ikk forst? at det er 4 ?r siden jeg fik tilbudt min 10/10 mbit til min egen husstand i hvidovre gennem bredbandsbolaget til kun 300kr... (som for 2?r siden blev opgraderet til 34/34 til samme pris inden jeg flyttede)
    syns DK er lidt langsomme p? det omr?de.

    [i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

  • Quote

    Originally posted by Burger
    Det var dog utroligt man ikke kan vende ryggen til en tr?d i 2 minutter uden der er et par stykker der skal flyve i totterne p? hinanden. Jeg har slettet et par indl?g, og hvis den opf?rsel gentager sig, s? f?r det konsekvenser!



    Derudover, s? er der intet i vejen med at dkwolf poster s?dan en tr?d, da det rent faktisk er interessant for den store gruppe brugere der ikke bor i Kbh. og omegn og som reelt ikke har ret mange andre muligheder for hurtigt internet.


    Ikke at jeg er uenig med dig ang. de sure opst?d, men at der skulle mangle alternativer til TDC i KBH, passer alts? ikke.
    Der er i hvert fald to andre udbydere, der oven i k?bet, er p? fiber. Der er f.eks. Dansk Bredb?nd og CPH Metronet.
    P? kobber er der jo alle de normale udbydere som Telia og alle de andre....

  • Quote

    Originally posted by Boris


    Ikke at jeg er uenig med dig ang. de sure opst?d, men at der skulle mangle alternativer til TDC i KBH, passer alts? ikke.
    Der er i hvert fald to andre udbydere, der oven i k?bet, er p? fiber. Der er f.eks. Dansk Bredb?nd og CPH Metronet.
    P? kobber er der jo alle de normale udbydere som Telia og alle de andre....


    S? mangler du bare at l?se hvad jeg skriver ;)


    Jeg snakker om den store gruppe brugere der IKKE bor i Kbh. eller omegn. Vi har ikke fiber ret mange steder, og der er ikke ret mange muligheder n?r det kommer til hurtigt internet.

  • Her hvor jeg bor er der lige gravet fiber ned og jeg venter sp?ndt p? de kommer og slutter det til. Jeg har bestilt en 2mbit linie til 299,00. Bentzin har en 4 mbit til 80,00 ?? Hvordan kan der v?re s? stor forskel p? priser ?? Og bliver jeg snydt ?? SRY for Ot

    MSI K9N sli platinum
    AMD 3800+ x2
    Apack Zerotherm BTF95 cpu køler
    WD Caviar SE16 320 gb
    2*1 kingston value pc5300
    Asus EAH 3650 HDMI
    Samsung SH-S203B dvd brænder
    Toshiba HD DVD drev
    Acer 17" AL1714MS,8ms
    Logitech z 3e



  • Er klar over problem stillingen med upload det bare noget ?v n?r man godt kunne bruge en masse af det :) Ville jo v?re dejligt selv at kunne hoste sin hjemmeside osv.


    Gl?der mig bare til der kommer nogle ordentlige muligheder for fiber, g?r jo nok desv?rre noget tid.


    S?dan gennerelt kan jeg sige at jeg har v?ret i kontakt med en anden ISP som ogs? vil begynde at tilbyde disse linier omkring samme tid. Priser osv. kan jeg ikke oplyse noget om endnu.

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Quote

    Originally posted by The old guy
    Her hvor jeg bor er der lige gravet fiber ned og jeg venter sp?ndt p? de kommer og slutter det til. Jeg har bestilt en 2mbit linie til 299,00. Bentzin har en 4 mbit til 80,00 ?? Hvordan kan der v?re s? stor forskel p? priser ?? Og bliver jeg snydt ?? SRY for Ot


    Bentzin har beboernet, og de er garanteret ret mange koblet p? det samme net. Ved s?danne linier bliver der forhandlet pris mellem boligforeningen / beboerforeningen og udbyderen. Derudover s? bor Bentzin jo s? heller ikke i Jylland.


    Hvis du ser p? de g?ldende priser p? internet, s? er 299,00 ikke dyrt for en 2mbit. Der vil v?re en prisforskel s? l?nge udbyderne med de rigtig hurtige hastigheder kun befinder sig i K?benhavn og omegn.

  • Quote

    Originally posted by Burger
    Det var dog utroligt man ikke kan vende ryggen til en tr?d i 2 minutter uden der er et par stykker der skal flyve i totterne p? hinanden. Jeg har slettet et par indl?g, og hvis den opf?rsel gentager sig, s? f?r det konsekvenser!



    Derudover, s? er der intet i vejen med at dkwolf poster s?dan en tr?d, da det rent faktisk er interessant for den store gruppe brugere der ikke bor i Kbh. og omegn og som reelt ikke har ret mange andre muligheder for hurtigt internet.


    tak for st?tten og fordi du lige slettede de indl?g :)



    *edit*
    ingen svar til folks pms f?r i mogen - det stinker at have allergi :/

    Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit


    Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6


    Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

    Rettet en gang, sidst af dkwolf ().

  • Quote

    Originally posted by Yilar
    Jeg syntes 900kr er lige i overkanten. Fullrate og CPH metronet g?r det n?sten til halv pris.


    Stikordet i den s?tning er netop CPH... det er fordi det er i hovedstadsomr?det


    Det her tilbud henvender sig jo til dem der ikke har alle mulighederne p? h?nden og skal bruge hurtig downstream... Syns det er en udem?rket pris, n?r man tager m?lgruppens alternativer med i betragtning

  • Nu du sider og hygger dig derinde alligevel wolf s? m? du jo ogs? vide noget om hvorn?r vi begynder at se vdsl linier herhjemme.


    S? vidt jeg har h?rt skulle tdc da begynde med det allerede i ?r ????

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Quote

    Originally posted by _WHAT_
    Nu du sider og hygger dig derinde alligevel wolf s? m? du jo ogs? vide noget om hvorn?r vi begynder at se vdsl linier herhjemme.


    S? vidt jeg har h?rt skulle tdc da begynde med det allerede i ?r ????


    hehe er dog hjemme i dag (#?%?#&% allergi) - VDSL2 ses inden nyt?r det er 50Mbit download

    Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit


    Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6


    Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

  • Quote

    Originally posted by dkwolf


    hehe er dog hjemme i dag (#?%?#&% allergi) - VDSL2 ses inden nyt?r det er 50Mbit download


    Ja det er s? vidt jeg lige husker 50/25mbit den protokol tilbyder... du har ikke nogen ide om eller m? du ikke udtale dig om hvor i landet vi kan forvente at se s?dan linier fra starten af. Det er jo nok ikke lige s? bred en udrulning m? jo ikke v?re mere end godt 1 km fra centralen....'


    H?ber du klarer din allergi uden det g?r helt galt, god bedring med den :)

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy