Jeg orker ikke lige og l?se tr?den igennem, men vil gerne h?re hvor lang tid vi spiller og hvorn?r.

Trackmania Nations turnering
-
-
Tak for spillet til Tismund og Shack, lige jer jeg ved der var derinde
Men damn, jeg er skod til det spil
-
Originally posted by Don_Jabbe
Tak for spillet til Tismund og Shack, lige jer jeg ved der var derindeMen damn, jeg er skod til det spil
Lige over
?velese g?r mester! som man siger hehe
-
Originally posted by Tismund
Lige over
?velese g?r mester! som man siger hehe
Det er jo det
Vil da ogs? spille det lidt mere, for sjovt er det sgu.
Men er helt klart klar p? et game mere engang
-
Starter serveren op igen lige om lidt (kl 18.13) med samme blanding af baner som ig?r. Samme pass.
-
kan ikke joine server
edit: virker nu
-
Originally posted by Karse
kan ikke joine serverJeg var inde og spille i godt 5-10 min., s? blev jeg smidt ud pga. noget connection interruptet, eller s?dan noget.
-
Originally posted by Karse
kan ikke joine serverDen skulle k?re igen nu, min router gik pludselig d?d, men nu k?rer den igen (for?bentligt l?ngere end f?rste gang!)
Edit: virker stadig ikke rigtigt.... damn
-
Originally posted by Don_Jabbe
Tak for spillet til Tismund og Shack, lige jer jeg ved der var derindeMen damn, jeg er skod til det spil
Right back at ya
Jeg har selv lige hentet spillet for et par dage siden, og m? sige jeg er lidt hooked nu
-
Spillet er som s?dan sjovt nok. Men det er lige "stunt" nok til mig. Og de baner der... skal jo k?re r?s, ikke k?re banen igennem tre gange bare for at kunne finde vej. Men m?ske er det bare mig.
Vil hellere have noget rigtig race.
-
Originally posted by Carlsen
Spillet er som s?dan sjovt nok. Men det er lige "stunt" nok til mig. Og de baner der... skal jo k?re r?s, ikke k?re banen igennem tre gange bare for at kunne finde vej. Men m?ske er det bare mig.Vil hellere have noget rigtig race.
Hele trackmania er jo bygget op omkring de der sindsyge baner... Det er bare genren der er s?danBilerne flyver jo ogs? som en sindsyg ved det mindste bump
Jeg har ogs? spillet det temmeligt meget, men det blir hurtigt kedeligt imo netop fordi man ska k?re banerne s? mange gange igennem... Men jeg n?ede da at f? ?n gr?n medalje inden jeg holdt op med at spille
-
Originally posted by John H
Den skulle k?re igen nu, min router gik pludselig d?d, men nu k?rer den igen (for?bentligt l?ngere end f?rste gang!)
Ked af det , men min router (eller forbindelsen) g?r ned kontant n?r jeg k?rer TMN server, s? jeg kan desv?rre ikke k?re server mere, f?r jeg f?r l?st problemet, sorry
-
Hvor stor server kan man k?re p? en 1024/512 linie?
-
Originally posted by Carsten_DK
Nope. Det er blevet endnu v?rre... Ja, jeg savner det ogs?. Har skrevet flere indl?g i deres forum om styringen, men det bliver ikke rettet. De holder p?, at spillet skal v?re en simulator, og ikke arkade. Det medf?rer s? ?benbart, at almindelige mennesker ikke kan deltage...
Har lige smidt LFS ind igen. Stabiliseringen er vist tilbage. Under controls kan du v?lge "keyboard - stabilized".
Og det f?les godt nokS? smid endelig en besked hvis du kommer igang ogs
-
Originally posted by Carlsen
Spillet er som s?dan sjovt nok. Men det er lige "stunt" nok til mig. Og de baner der... skal jo k?re r?s, ikke k?re banen igennem tre gange bare for at kunne finde vej. Men m?ske er det bare mig.Vil hellere have noget rigtig race.
Helt enig.
Det er lidt for bizart til mig. Tror aldrig jeg n?ede at finde hele vejen rundt i en eneste bane. Det er jo ren labyrint og flyvende ting og sager. -
Hvis man finder en server der skifter mellem 6-7 baner, og banerne er rimlig medg?rlige, er det IMO ikke sv?rt og finde rundt, efter bare 2-3omgange.
Men ja, nogle baner er helt hen i vejret.
-
Originally posted by Shak
Hvis man finder en server der skifter mellem 6-7 baner, og banerne er rimlig medg?rlige, er det IMO ikke sv?rt og finde rundt, efter bare 2-3omgange.Men ja, nogle baner er helt hen i vejret.
Jeg tror ogs? bare det er mig der er lidt retarderet.
Men jeg har ihvertfald sv?rt ved det. -
Man kunne jo ogs? ?ve sig lidt for sig selv, inden man kaster sig ud i at spille mod andre, s? kan man i hvert fald l?re at finde rundt p? de fleste baner. Hvis man gerne vil k?re forholdsvis nemme baner mod andre, s? kan jeg anbefale den franske server der hedder Lune Noire 1 Nadeo hvor det er Nadeo's baner der bliver brugt, n?jagtig de samme baner som man kan st?de p? under Advanced og Expert Solo.
Jeg har nu heller ikke overdrevet nemt ved alle de baner jeg efterh?nden har pr?vet, men hvis man ikke fors?ger, s? l?rer man det i hvert fald aldrig
-
synes det er ringe man ikke kan lave noget ved ops?tning mht joystick fx...
-
Originally posted by Carsten_DK
Er det S1 eller S2-Demo du har installeret?
Jeg har kun 2?ren i demoversionDet er den fulde S2.
Sad og k?rte en del i g?r aftes. Det er nu stadig sv?rt. Mener min bedste lap p? demo-banen var 1:29.xx - ig?r pr?sterede jeg 1:35.xx - s? m?ske er det stadig lidt sv?rer end f?r. Men igen, det tog ogs? lang tid at n? den omgangstid dengang.Men stabiliseringen har hjulpet, helt sikkert. Pr?vede (efter anbefaling) at styre med mus. Tror egentlig godt det kunne virke. Men godt nok sv?rt at v?nne sig til
Hvis du har tid, kunne vi jo k?re et par laps p? demo-banen i aften.