Hilsen her fra Orlando - Florida

• Tænkte at jeg lige ville smide en hilsen herfra Orlando - Florida :D

Mig og familien bor her til næste torsdag hvor vi tager til Miami for at flyve hjem igen dagen efter :)

Idag var vi på Kennedy Space Center (der hvor de sender raketter, shuttles og sattelitter op) Og her er da li et par billeder:

Mig med en masse raket atrapper i baggrunden :) (Pappa tog billedet, så jeg vil ikke høre comments om dårlig belysning og fokus etc :P )
    [Blocked Image: http://img140.imageshack.us/img140/6994/usa0702if.th.jpg]

Mig og bettebror foran bygningen hvor rumfærgerne sættes sammen med de store opskydnings tanke
    Note: Flaget på bygningen er MEGA...det blå område på flaget er på størrelse med en baseball bane, og de røde striber er lidt bredere end en bus bredde :baby:

[Blocked Image: http://img224.imageshack.us/img224/5417/usa0996ib.th.jpg]

Lidt dårligt billede (men kunne ikke komme tættere på) af en af de mange opskydningsramper. Note: Hvis man under en opsendelse står tættere end 4 miles til rampen dør man pgr. af lyd (Ens indre organer skades 8o )
    [Blocked Image: http://img235.imageshack.us/img235/3540/usa0831mo.th.jpg]

Nå, men det var alt for nu....Det skal desuden siges at DAMN! der er mange nice og dyre biler her og i Miami....Det er ganske normalt at se Hummers, Mustang, Porsche over det hele :hb:

Og forresten er der gratis trådløs net på vores hotel :D Så sidder self. med min laptop hehe....

B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

Rettet en gang, sidst af JuiCe ().

• Haha :crazyeyes:

Lyder som en fed ferie :)

Gad godt selv at kommer et smut derover..

hehe hvad sker der for din lillebror han står bare med lukket øjne på biledet :P

Forsat god ferie :cheers:

Intel i5-4690K @ 4,7ghz
    Coolmaster EVO212
    ASUS Z97-A
    Crucial Ballistix Sport 2x4GB
    Crucial MX100 240GB SSD
    Gigabyte 970 G1 4GB
    Fractal Design Arc Midi R2

• Haha det bare dårlige moments ;)

Men ja, det var mega fedt derovre, vi købte den fulde tur hvor man fik en 90min guided bus tur med som kørte os til de forskellige steder der....Rigtig fedt.

Bagefter var vi inde i attraktions delen hvor vi bla. fik oplevet en opsendelse i kontrol rummet (en tro kopi af hvordan det så ud....Har en 10:35min film af det i lidt ringe kval, som jeg maybe uploader)

Og så var vi inde og se en IMAX film af Månen 8o Fuck det skummelt med det der 3D effekt....det vil jeg anbefale at folk prøver.

B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

Originally posted by Burger
    I er altså på den forkerte kyst :crazyeyes:

Niksen biksen ;)

Idag ska vi en tur til bla. Walmart og Sears.

Imorgen ska vi til Universal studios og en anden dag ska vi i Disney :)

Er der nogen der har forslag til hva man ku tag med hjem af specielle sager ?

Har allerede lidt souvenirs fra Kennedy og køber os hos de andre steder :)

• se om du kan få mickey mouse med igennem tolden :D

seriøst kig efter hardware eller ipod eller lign...det er en del billigere derovre, og kan det være i håndbagagen så slipper du formodentlig for told af det :)

Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

Rettet en gang, sidst af Fragman ().

• Kamera :D Og andre tekniske ting :clap:

Intel i5-4690K @ 4,7ghz
    Coolmaster EVO212
    ASUS Z97-A
    Crucial MX100 240GB SSD
    Gigabyte 970 G1 4GB

• Havde overvejet en iPod, men har ikk li råd til den og egentlig heller ikk brug for den :P

Men ja, ku jo være jeg findr noget fedt ;)

• Kan være du kan få fat i en ulovlig IP inde hos Nasa, hvis du skal have hjælp skal PC_munken nok komme og hjælpe dig, med hans computer magi.

i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

Originally posted by RAC
    Kan være du kan få fat i en ulovlig IP inde hos Nasa, hvis du skal have hjælp skal PC_munken nok komme og hjælpe dig, med hans computer magi.

:crazyeyes:

Vigtigt du har din Tweak.dk t-shirt på :clap:

Intel i5-4690K @ 4,7ghz
    Coolmaster EVO212
    ASUS Z97-A
    Crucial MX100 240GB SSD
    Gigabyte 970 G1 4GB

• Endelig en der lagde mærke til det!

Originally posted by shahid_2dk
    Hehe fed tur du er på :D

Og ja, lillebroren ser ud til at være ligeglad med Nasa :))

Fortsat fed ferie

og han laver reklamme for tweak i udlandet;) God tur hjem

Originally posted by Simon Bay
    hvor har du købt den t-shirt??

det var vi en del der gjorde i en tidligere tråd .....og kanon kvalitet t-shirt skal siges....min havde jeg på til jelling musikfestival fx. men mødte ikke nogle med-tweakere der.

Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

• ja...og det viste sig at de kostede for lidt, for martin tabte vidst penge på dem..var det ikke 100 kr vi gav?

men måske en ny t-shirt runde ville være på sin plads..måske i gul farve ...lidt som brainiac :D

• Jo I er så *G*

Walmart og Sears synes jeg ikke er noget særligt. Ja, det er halvstore butikker der har en masse forskellige varer, men det var ikke hvad der imponerede mig mest.

Universal Studios i LA kom jeg aldrig i, da jeg egentlig ikke havde lyst til at betale så mange penge, men var i stedet i Universal City Walk et par gange.

Man kan selvfølgelig købe lidt film og sådan noget med hjem, men det fedeste er helt klart de ting man ikke sådan kan få herhjemme. Selv fik jeg lavet en håndafstøbning i noget gips af en slags i Universal City Walk som et minde om det første besøg, at den efterfølgende har det lidt skidt efter en tur på gulvet pga. en smækkende dør, er lidt noget lort.

Så kan du finde noget du ikke kan købe i DK, som du evt. også kan bruge til noget herhjemme, så mener jeg i hvert fald, at det er det fedeste.

Om ikke andet kan du tage nogle pop tarts med hjem til mig *G*

• Så vi hjemme fra vores Mall tur...vi var i Florida Mall hvilket er en kæmpe arkade hvor bla. Sears ligger...

Sears er som du siger Burger, ikke noget specielt....Dog skal vi nok en tur i Walmart da priserne på dagligvare her på International Drive (En hovedgade i Orlando) er temmelig pebrede...

Jeg fik ikke købt noget specielt i denne omgang, men vi blandede en pose Jelly Belly beans som vi glæder os til at æde :crazyeyes:

Og så købte jeg en DVD film - Undercover Brother som er en kanon film ;)

Her om en time skal vi ind og spise på et Pirat dinner show hvor man spiser samtidigt med at et "theater stykke" fremvises af en art....Glæder mig til det faktisk

Rettet en gang, sidst af JuiCe ().