Hva. syntes i om dette??

  • læs historien om zidans skalle: http://ekstrabladet.dk/sport/l…fodbold/article210210.ece




    og se evt. video hva syntes i om episoden efter hva historien går på ???


    video: http://www.youtube.com/watch?v=j1i_l0OeeMc&eurl=


    System:
    Asrock Dual Sata2
    AMD Athlon 64 3500+ @ 2500 Mhz
    Asus EN7600 GT
    Maxtor Maxline 3 250 GB
    Chill Innovation 450 Watt
    2x512 PC3200 Kingston Value Ram
    Logitech G11
    QcK Heavy
    Logitech MX518
    Lacie 320 Gb Ekstern HD

    Rettet en gang, sidst af SaLtUm ().

  • Quote

    Originally posted by niller
    Jeg syntes der skal straffes hårdt ned på sådan noget svineri der, IMO skal have en bøde eller fængsels straf eller lignende..


    Jep det skal ham fyren der kaldte ham terrorist. Ikke Zidane.

  • at han var terrorist

    Corsair Spec Alpha Red Custom, dual rad + single rad in front - Intel 7600k@4.9 1,24 vcore watercooled - 8GB Geil Forza DDR4 3000mhz - 450W Thermaltake SMART PSU - Kingston HyperX 240GB SSD - Asus GTX1060.

  • Indtil videre er det kun gisninger. Der er ingen af parterne der har stået offentligt frem og sagt noget konkret endnu !
    Zidane skulle - efter sigende - fortælle sin version en af de nærmeste dage. Udtaler hans agent. (BT & EB)

  • evt. en ordentlig overskrift på tråden så man ved hvad det handler om ?

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Uanset hvad der lå bag er det da fuldstændig uacceptabelt det Zidane laver. Man kan måske forvente den slags opførsel fra en 18 årig knægt som Wayne Rooney, men Zidane burde sgu være voksen nok til ikke at lave sådan noget pis.


    ...Ikke at det ville være iorden hvis det var Rooney, men han er jo tydeligvis ikke så klog/moden som han måske burde være.

  • Quote

    Originally posted by AnDeN_DK


    Jep det skal ham fyren der kaldte ham terrorist. Ikke Zidane.



    Helt enige. Synes ikke kun det hele skal gå ud over Zidane. Jeg er helt sikker på, at han har sagt noget værre pis. Alle ved at Zidane ikke er en ballademager på fodboldbanen, men en troldmand. Det ville være dybt urimeligt kun at straffe Zidane.

  • Hah! Ikk før der kommer nogen officiel udtalelse fra parterne vil jeg tro på hva der bliver sagt...


    En avis har hyret en mundaflæser? :P For helvede - ska man til at tro på hva en avis siger ud fra en mundaflæsning? De ka da sagtens få en eller anden tosse til at udtale sig om hva der er blevet sagt, så længe de ka tjene gode penge på historien om at Zidane er blevet kaldt en terrorist - det er jo guld værd for alle aviser


    Et eller andet er der muligvis blevet sagt, men lad os nu lige vente til vi får historien fra en pålidelig kilde - de to der faktisk var til stede


  • Tja - alt kan jo gøres plat. Desuden ikke et morsomt og elendigt lavet. :boxed:

  • Quote

    Originally posted by Bentzin


    Tja - alt kan jo gøres plat. Desuden ikke et morsomt og elendigt lavet. :boxed:




    Jesus fucking christ...


    OKAY! der er vidst nogen der har pisset i din morgenkaffe i dag ?


    Det kan godt være DU ikke synes den er skæg, MEN det synes JEG! så derfor synes jeg at når du ser noget DU ikke synes er skægt , men liiige skal kommentere det, så UNDLAD DET, og skriv det på dit skrivebord med en blyant eller noget istedet.. for fuck det irritere mig utroligt det her... tak



    Sry for OT!!!


  • Du ska ikk ta dig af mister negativ...
    jeg syns det var meget morsomt :)




    [Blocked Image: http://www.mustangmods.com/ims/u/396/502/75023.gif]

    [i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

    Rettet en gang, sidst af Magnetic_Mouse ().


  • Oh boy endnu et barn der ikke kan tåle lidt kritik. [Blocked Image: http://www.bentrp.dk/assets/images/tetine.gif]


    Er det forbudt at have sin egen mening ? Nej !!!!!!!!!!!


    Er det forbudt med personlig svinen til ? Ja !!!!!!!!


    Luk ædespalten eller send en PM, hvis du har noget du vil sige !! Og det samme gælde Carstone.


    Læs reglerne drenge - de er der ikke for sjov skyld ! Jeg vil ikke finde mig i alt jeres personlige pis !!!! Det viser jo tydeligt, hvilket niveau i befinder jer på !! Håber en Mod vil tage affære og få stoppet dette personlige fnider fnader !


  • Ka godt li' du siger du imod personlig tilsvining osv, men samtidig kalder Raller for et barn, laver en "baby" smiley og beder os lukke "ædespalten" ^^
    Viser vist hvilket niveau DU er på min ven.


    Tro bare vi skal stoppe her ikke?

    [i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W