nogen der lige kan forklare mig hvad der lige sker her
http://www.youtube.com/watch?v=hqn4bTglG3Q
håber ikke det sker næste weekend i tyskland...
nogen der lige kan forklare mig hvad der lige sker her
http://www.youtube.com/watch?v=hqn4bTglG3Q
håber ikke det sker næste weekend i tyskland...
I kommentarerne på youtube står der at der kom et band ind som åbenbart spillede noget metal ? Jeg forstår godt hvis folk var utilfredse, men ligefrem at tæske dem on-stage.. Jeez nogle lunatics Har også hørt, at sensation white i holland skulle ha været ret fesen, med mindre man er til meget house osv. Tror sku ik det er hvad det er har været.
hvis der kom et metal band ind til sensation black kan jeg godt forstå at de fik tæsk...
QuoteOriginally posted by ExobiT
hvis der kom et metal band ind til sensation black kan jeg godt forstå at de fik tæsk...
Hvorfor ? ... Så vi må også tæve løs på fremmedarbejdere fordi de er et sted hvor måske ikke lige blender ind ?
Må vi så også tæve løs på jyder når de kommer til København ?
... Hvad med svenskerne ?
QuoteDisplay MoreOriginally posted by GrillRotten
Hvorfor ? ... Så vi må også tæve løs på fremmedarbejdere fordi de er et sted hvor måske ikke lige blender ind ?
svenskerne?
de skal da have tæv uanset hvad
QuoteDisplay MoreOriginally posted by GrillRotten
fordi at de vidste at sensation IKKE er metal og ja hvis de ikke vidste det så skulle de have tæsk for at være for dumme...
jeg ville nok ikke helt blande de 2 ting sammen og har heller ikke lyst til at komme med min mening om det;)
vi jyder er bedre end københavnere så kom bare an:D
den eneste svensker jeg syntes skulle have tæsk er basshunter
Hvad er sensation black?
QuoteOriginally posted by købkøb
Hvad er sensation black?