skal have scooter

• Ved ikke om det er blevet nævnt (gad ikk glo hele posten igennem)

Men en Piaggio NRG MC3 er har gode tunings muligheder

Den har en Hiper 2 motor som er en af de bedste, hvis ikke den bedste, tuning motore PT

Fra standard har den en racing krumtap der kan holde til 12k omdrejninger!

Jeg har selv en NRG, men tuner den dog ikke :) Til gengæld vil jeg sige at den køre yderst stabilt og starter uden problemer på elstarteren :clap:

http://www.scootergalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=56511

Ska lige siges at den skive bremse jeg har på ikke er standard :D og det er dæmperen heller ikke hehe...

B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

• køb en oliver city i thansen.dk
    9999,- + levering og så får du både køredragt og styrthjelm og skivelås med i købet og den kan godt tunes kender en der har den til at speedo ud (100km/t) har selv prøvet den og du mærker næsten ikke den går så hurtig
    og så er der gratis værksted i 2 år mener jeg

kvinder........ de er ikke andet end sorger og udgifter.... sorry burger

system:
    Intel core 2 E6850
    MOBO: gigabyte ga-n650sli-ds4
    RAM: 2*2 gb mushkin ddr2
    GFX: 2x nvidia 8800 gt

Originally posted by zizo
    køb en oliver city i thansen.dk
    9999,- + levering og så får du både køredragt og styrthjelm og skivelås med i købet og den kan godt tunes kender en der har den til at speedo ud (100km/t) har selv prøvet den og du mærker næsten ikke den går så hurtig
    og så er der gratis værksted i 2 år mener jeg

Hvilket skyldes at det ikke går så hurtigt :)

Std. speedometer på scootere er meget utilregnelige efter 40-50km/t...

Du skal regne med at trække omkring 20km/t fra det den viser på den oliver der :)

F.eks. køre min "efter speedo" 70-80, men IRL er det 60

Har endda haft den oppe på 90 ned af bakke hvor en m8 med et ordentlige speedo kørte 70 :crazyeyes:

B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

• det er det samme speedo der sidder på en popcorn og en oliver og når mit viser 75 køre den ca 70

kvinder........ de er ikke andet end sorger og udgifter.... sorry burger

system:
    Intel core 2 E6850
    MOBO: gigabyte ga-n650sli-ds4
    RAM: 2*2 gb mushkin ddr2
    GFX: 2x nvidia 8800 gt

• ja men der er som skrevet meget stor usikkerhed, så selvom din msåke er rimelig akkurat så er der mange andres der ikke er.

Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

Originally posted by zizo

det er det samme speedo der sidder på en popcorn og en oliver og når mit viser 75 køre den ca 70

Det skal nok passe - Men jo hurtigere man køre desto værre bliver usikkerheden.

Tip: Invister i et speedometer med magnet. Man montere magneten på bremseskiven, og måleren på forgaflen.

Firmaer som KOSO laver disse.