Dårlig musiksmag?

  • Som Kolyzer så rigtigt skriver: Det er klart et spørgsmål om smag og behag. Dårlig musiksmag kan jo i teorien være al musik? Det samme med god musiksmag. :) Det er ikke et begreb der er fastlagt af nogen former for regler. ;)


    Men lige Cher har jo en kæmpe karriere bag sig, primært som sanger, men også som skuespiller. Hun har gennem sin lange karriere og haft adskillige kæmpehits, senest 'Believe', der skulle have været solgt i over 20.000.000 eksemplarer.


    Så hvis du har dårlig musiksmag, deler du den vidst med pænt mange mennsker. :))


    Btw. hun fyldte 60 år, tilbage i marts. ;)


  • Er hun så gammel :S ?


    Men jeg syntes også Cher har lavet et par gode numre.. Men også mange dårlige :crazyeyes:

    Intel i5-4690K @ 4,7ghz
    Coolmaster EVO212
    ASUS Z97-A
    Crucial Ballistix Sport 2x4GB
    Crucial MX100 240GB SSD
    Gigabyte 970 G1 4GB
    Fractal Design Arc Midi R2

  • Quote

    Originally posted by Shooqer


    Ja og de ½ af hendes krop er plastic, derfor hun ser godt ud stadig :))


    Haha.. Hun bliver dog ikke værrer end Michael Jackson..

    Intel i5-4690K @ 4,7ghz
    Coolmaster EVO212
    ASUS Z97-A
    Crucial Ballistix Sport 2x4GB
    Crucial MX100 240GB SSD
    Gigabyte 970 G1 4GB
    Fractal Design Arc Midi R2

  • Jeg bryder mig ikke specielt meget om Cher, men jeg må da sige at "I got you Babe" med hende og Sonny er at finde i min pladesamling - den er fandme go' men tror næsten det er den eneste jeg kan li'

    System :
    Intel Core 2 Duo E6550
    ASRock 4CORE1333-GLAN
    Inno3D 8500GT 512mb
    2 GB Kingston HyperX DDR2-800
    WD Caviar 250 GB Sata II
    Antec Trio-430 truepower psu

  • Jeg tror da også jeg har en cd et eller andet sted med hende :)


    Men som alle andre sangere/kunstnere så har hun lavet gode såvel som dårlige.


    I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina

  • Quote

    Originally posted by Shooqer
    Har diskuteret meget en over msn.


    Jeg synes Cher laver noget fremragene musik


    er det mig der har elendig musiksmag?


    ja det har du efter mit hovede men vi kan heldigvis ikke være ens alle sammen

  • Quote

    Originally posted by Shooqer


    Ja og de ½ af hendes krop er plastic, derfor hun ser godt ud stadig :))


    Det er jo nu nok så meget sagt :))
    jeg bryder mig heller ikke om musikken, men whatever suits you :)

  • Quote

    Originally posted by Shooqer


    Ja og de ½ af hendes krop er plastic, derfor hun ser godt ud stadig :))


    Det var vel for sjov, ik?

    Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

    -Friedrich Nietzsche-

  • Quote

    Originally posted by Marquis
    Dårlig musiksmag er IMO dem som ikke respekterer, fx til en fest, at der kun er et mindretal der gider høre en bestemt slags musik, men alligevel vælger at brage det ud på højtalerne. Så viser de ikke respekt for andres musiksmag, og jeg hader det.


    Plejer somregel at respektere alles ønsker med musik, derfor bliver det blandet.

  • Ikke noget jeg hører, men kan nu sagtens se at kvinden har et stort talent for musik, så ingen problemer herfra til folk der hører Cher.


    Men sådan er jeg sgu ved alt musik, folk må hører LIGE hvad de vil - jeg behøver ikke synke til et niveau, hvor folk er bøsser hvis de lytter til Nik & Jay, eller satanistiske svin hvis de hører Death Metal.

  • Quote

    Originally posted by Brition
    Hahaha - uanset hvor lidt relevans det har med trådens emne, synes jeg nu det er sjovt når der kommer sådan et intet-sigende udbrud efterfulgt af ti udråbstegn.


    NEJ det hører ikke hjemme iden tråd


    Han kan oprette en tråd hvor han kan komme med lamme post


    STOP ALT OT NU

  • Cher har som alle andre store navne, lavet både godt og skidt. Og hver har sin smag. Jeg har hørt en del med hende og set udsendelser/reportager omhandlende hende og hendes liv - og hun har vist oplevet lidt af hvert - a lá Tina Turner - i løbet af sit liv.
    Så stor respekt for hendes hårde arbejde for at ha' nået så langt. :9xo
    At hun har modeleret sin krop er hendes problem. Det er et valg, hun har foretaget !