Feriebilleder fra Thailand

Originally posted by Mitch
    flotte billeder.
    BTW. det er det længste topic sætning jeg har set her på tweak.dk :D

Hehe mange tak:D Ja man skal jo gøre et eller andet for at fange jeres opmærksomhed ikk? Det var en rigtig fed ferie, de glor stadigvæk når jeg prøver og prutte om prisen på shell! :))

• Jeg synes også det er flotte og spændende billeder, men prøv engang at tweake dem lidt i CS2, jeg kan se et gennemgående problem med highligths og shadows hvilket er en simpel ting at rette op på.

P4,3GHz@3,5GHz
    Asus P4C800
    1 GB Kingston Cas 2,5, OC-->DDR450
    NorthQ 4100 PSU
    Geforce2 MX400
    280 GB HD, 7200RPM
    3DMark03 Score: 170

• Ja, det er nogle ganske flotte billeder det der.
    Håber turen var ligeså god som billederne.. :)
    Not bad at all :9xo

MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

Originally posted by UltraGamer
    Jeg synes også det er flotte og spændende billeder, men prøv engang at tweake dem lidt i CS2, jeg kan se et gennemgående problem med highligths og shadows hvilket er en simpel ting at rette op på.

Okai, det er med de der filter right? Okai mange tak for de pæne ord. Kan man også gøre sådan så at det hvide i billede ligesom bliver "overeksponeret" ?
    1000 bat er ca 160 kr. ifl. den seddel vi tog med der ned. Det kan helt anbefaldes at tage til thailand. Jeg vil selv anbefalde bang kok, tur på riwer kwai, pattaya samt hua hin. Vi var dog mest i pattaya, hvor vi var i 14 dage. Det er en rimelig sjov by. Med et par små ø'r som nong noch. Ellers kan jom tein(stavehat) også anbefaldes, dog bliver du angrebet af en flok gadesælger når du sætter dig på stranden. Men det er ligesom thailands strande:D Og det er helt klart et sted jeg vender tilbage til mange gange! Du får virkelig en kanon ferie.

• ja ser sQ meget nice ud hehe;):T

System:
    Asrock Dual Sata2
    AMD Athlon 64 3500+ @ 2500 Mhz
    Asus EN7600 GT
    Maxtor Maxline 3 250 GB
    Chill Innovation 450 Watt
    2x512 PC3200 Kingston Value Ram
    Logitech G11
    QcK Heavy
    Logitech MX518
    Lacie 320 Gb Ekstern HD

Originally posted by FlowingLil

Okai, det er med de der filter right? Okai mange tak for de pæne ord. Kan man også gøre sådan så at det hvide i billede ligesom bliver "overeksponeret" ?
    1000 bat er ca 160 kr. ifl. den seddel vi tog med der ned. Det kan helt anbefaldes at tage til thailand. Jeg vil selv anbefalde bang kok, tur på riwer kwai, pattaya samt hua hin. Vi var dog mest i pattaya, hvor vi var i 14 dage. Det er en rimelig sjov by. Med et par små ø'r som nong noch. Ellers kan jom tein(stavehat) også anbefaldes, dog bliver du angrebet af en flok gadesælger når du sætter dig på stranden. Men det er ligesom thailands strande:D Og det er helt klart et sted jeg vender tilbage til mange gange! Du får virkelig en kanon ferie.

Du kan anvende adjustment layers, hvilket nok er den bedste måde, eftersom man altid kan justere videre, såfremt noget ikke er helt iorden.

Adjustment layers kan tilføjes samme sted som du laver et nyt layer, altså samme palette ;)