Twink showoff

  • Ja, det her er så min twink hunter.. han har dog ikke nogle vilde enchant, men han gør det jeg vil ha ham til godt.. altså at owne :P


    http://ctprofiles.net/2164978


    Spiller dog ikke på ham mere..

    Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

    -Friedrich Nietzsche-

  • Quote

    Originally posted by argargar
    zomg.. få dog en bedre gearet MAIn istedet for det lorte twink!! :P


    pink gay ftw :dance:


    Quote

    Originally posted by DXC
    15agi + Crusader på en lvl 29 ftw :D


    Men er der ikke nogle bedre shoes derude?


    [Emblazoned Boots] har jeg også i backpack if nessesary.. med speed enchant ^^

  • Quote

    Originally posted by AbeTis


    Du skal da ha The Butcher.. den owner så meget!


    Zealot er bedre en The Butcher, jeg har haft 2x The Butcher mellem hænderne, men solgte begge (og tjente pænt) da Zealot er klart bedre.


    Zealot har noget mere top-dmg end The Butcher, hvilket er grunden til jeg fortrækker Zealot.

  • Quote

    Originally posted by Deef


    Zealot er bedre en The Butcher, jeg har haft 2x The Butcher mellem hænderne, men solgte begge (og tjente pænt) da Zealot er klart bedre.


    Zealot har noget mere top-dmg end The Butcher, hvilket er grunden til jeg fortrækker Zealot.


    Ja, det er rigtig nok, men hvorfor ikke Zealot+Butcher? havde engang en 29 twink med det build, og han gjorde alt for ondt damage..

    Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

    -Friedrich Nietzsche-

  • Quote

    Originally posted by AbeTis


    Ja, det er rigtig nok, men hvorfor ikke Zealot+Butcher? havde engang en 29 twink med det build, og han gjorde alt for ondt damage..


    Fordi dmg-output kommer fra mainhand, så bedste våben i main (Hvilket i dette tilfælde er Zealot Blade), offhand er imo bare for stats.
    Cruel Barb plus 15 agi er derfor bedre end Zealot i offhand da der ikke er nogle stats du kan bruge på Zealot.


    Så for at skrive det kort. Zealot i main pågrund af dens top-dmg (speed), og Cruel Barb i off pågrund af stats (+12 AP).


    Husk du kan ikke bruge The Butcher i offhand da den er 'main-hand'. ;)

  • Quote

    Originally posted by Ava
    imo skal rogues have et hurtigt weap i offhand og du kan få bedre grønne weaps i lvl 29 end cruel barb


    Synes nu ikke hastighed har så meget at sige, jeg er sku ligeglad om jeg rammer mere eller mindre, jeg er bare efter stats der får mine slag med mainhand til at ramme hårdere.

  • Quote

    Originally posted by gille
    Hey Argargar hvad hedder din main ?


    Tornerose ?


    Den hedder nok Argargar skal du se

    Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

    -Friedrich Nietzsche-

  • http://www.thottbot.com/?p=Argargar


    :crazyeyes: gamle profiler ftw hehe


    http://www.thottbot.com/?p=Carstone
    snart 1 år gammel profil, havde lige fået Spinal Reaper den gang :crazyeyes:


    og den på ravencrest var min allerførste char 8o blev level 4, da mine venner sagde vi sku starte på deathwing istedet :)

    [i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

    Rettet en gang, sidst af Magnetic_Mouse ().