STORT Start up Problem

• Hej
    Jeg har et STORT Problem jeg har blæst min cpu blæser igennem altså taget den af bundkortet. Men kan ikke huske hvordan den skal side.!
    Har prøvet at sætte den på den kan kører indtil nogen af programmerne starter op også slukker den!

Hvad kan det lade sig gøre at være?

Sidder den forkert?

Forkert montering?

Hilsen René

• 1. den skal suge luft ind til køleprofilen. har du haft køleprofilen af cpuen også skal der renses med isoprophylalkohol og sættes nyt kølepasta på...ellers opnår man ikke god kontakt mellem cpu og køler.

Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

Originally posted by Fragman
    1. den skal suge luft ind til køleprofilen. har du haft køleprofilen af cpuen også skal der renses med isoprophylalkohol og sættes nyt kølepasta på...ellers opnår man ikke god kontakt mellem cpu og køler.

sprit er osse godt nok at rense køleprofilen med

• Det lyder som om cpu'en bliver rimelig varm eller også er køleren ikke sluttet til det rigtige sted og så kan computeren ikke forstå der ikke er en cpu-køler.
    Kan du tage et billed af det og smide ind, bare tag siden af dit kabinet, og så tag et billed med cpu-køler på.