Indlæg af Zontex

    Jeg har lige fået et spørgsmål fra en gammel ven, som jeg ikke selv kan svare på.


    Hvis man skriver en tekst, og skal rette noget tilbage i teksten eller tilføje noget mellem ordene sletter den det næste. Hvad er det for en knap man skal trykke på tastaturet for at dette ikke sker?


    Tak for hjælpen :D

    Hej.


    Vi står med et større projekt til en skoleopgave.


    Vi skal have access points der kan række op til 50 m indendørs. Der skal kunne gå min. 80 bruger per. access point. Overførselshastigheden skal helst ikke være under 300 mbps. da vi skal have det som en langt sigtet plan. Prisen spiller ingen rolle.


    Hvis i har nogle forslag til hvilket mærke/model svar gerne evt. med link :)


    Vi takker.

    Heej... Jeg har et problem. Jeg vil gerne formatere min vista og ligge xp på. hvis jeg smider en xp cd i og booter den op. Når den har indlæst det den skal skriver den:


    Installationsprogrammet fandt ingen harddiske på din computer.
    Kontrollere, at alle harddiske er tændte og korrekt tilsluttet, og at al diskrelateret hardwarekonfiguration er korrekt.
    Dette kan betyde, at der skal køres et diagnisticerings- eller installationsprogrammet kan ikke fortsææte. Tryk på F3 for at afslutte.


    Hvad i alverden skal man gøre?

    Hej..


    Jeg vil gerne have en hd sat til mit netværk som skal bruges som en slags fil-sever.


    Er der nogen der kan anbefale noget frem for noget andet og hvor??


    Mange tak

    Hej... Jeg har en 150 gb harddisk som jeg ger vile have delt op i en drev d: 50 gb og drev C: 100 gb. Men hvis jeg går under diskhåndtering er der ikke noget med at formindske eller hvad det nu er.


    Kan man få et program til at gøre det med i stedet eller har i nogle andre forslag?



    Mange tak :)

    Hej. Min bærbar vil ikke starte op den bliver ved med at slukke sig selv når den skal til at starte Windows op.


    Så har jeg prøvet at formatere den. Men så når den skal til at kopier filer (inden windows installion) så slukker den igen. Har også prøvet at installere Vista, der når jeg bare frem til når jeg skal vælge sprog også slukker den.. :S


    Hvad kan der være galt? Er det noget Hardware?

    Nej den er ikke delt op desværre.


    Hvis jeg sætter en boot cd i så kommer der de tre valg muligheder: Enter, R, Afslut. Eller hvordan det nu lige er. Men hvis jeg så trykker på R for at Reparere kommer der en sort skærm hvor jeg skal trykke noget. :-S

    Jeg skal have krypteret et word dokument som skal ligge på min hjemmeside. Men det skal være sådan at en standart computer (uden programmer) skal kunne åbne det uden fx PowerArchiver.


    Kan dette lade sig gøre eller nogen andre gode forslag?

    Hej jeg har en opgave som skal afleveres på en online file-sever (fronter hedder det).
    Når jeg skal logge mig ind på siden kommer explorer med en fejl. Jeg har vedhæftet et billede af fejlen. Mine klassekammerater har ingen problemer med at komme ind på den og vi har samme explorer og xp .



    Håber i kan hjælpe mig det er meget vigtigt.



    Hilsen René

    Hey... Har hørt nogle rygter om at man kan få MS OneNote til en mac computer, er det rigtigt? Hvis det er hvad hedder det så det man skal have.


    Tak for hjælpen

    Jeg har en Acer bærbar den fryser lige så snart jeg starter Xp op. Men i fejlsikrre tilstand er der ingenting har prøvet at formatere den. Man kan heller ikke holde Power knappen nede for at slukke den der skal man tage batteriet ud før den går ud?



    Hvad kan problemet være?

    Jeg skal bruge en bærbar til skolebrug også skal den kunne holde mere end et år udviklings mæssigt.


    Den må ikke veje mere end 2.2 kg
    Batteri skal kunne holde min. 5 timer,
    Pris omkring 10-11.500 kr.


    Nogle foreslag har kigget på en fujitsu simens s6410

    Heey..


    Jeg har en ven som har et problem med sin bærbar "Acer Aspire 3003LC".
    Den har kørt helt optimalt med windows xp home edition i et års tid. Nu vil tastatur og mus ikke køre fungere når windows xp starter op. Men i Bios og fejlsikretilstand er der heller ingen problemer. Hvis jeg formatere den og installere xp og installationen er igang virker mus og tastatur ikke igen?


    Hvis jeg installere windows vista home premium eller Ultimate virker tastatur og mus fint.


    Hvad kan det være og kan det laves?


    Tak for hjælpen

    Nogen der kan hjælpe mig.. Jeg skal bruge et program som kan lave en Ghost-CD/DVD der skal være en vejledning med for jeg har ikke rodet så meget med det... På Ghost CD/DVD'en skal der kunne ligges prgrammer og opdateringer på... Der må også meget gerene være sådan at man kan lave alle indstillingerne på forskud...


    Tak :D