Hey nogen harball spillere/kæmpere/hvad det nu hedder, her på forumet?
Mødte lige S.STAACK som åbenbaret er en garvet kriger, på airsoftzone forums.
Hey nogen harball spillere/kæmpere/hvad det nu hedder, her på forumet?
Mødte lige S.STAACK som åbenbaret er en garvet kriger, på airsoftzone forums.
har spillet det..ganske ulovligt når man gør det i en by osv....men har da ofret nogle tusinde kr på den slags
meget sjovt, men man skal sq nok køre det via nogle regler osv
Ja Regner med at skulle til nogle arangerede events, f.eks i Ålborg.
Er ved at købe en AK47 Spetsnaz
Link : http://www.wgcshop.com/pcart/s…-AEG-AKB_cat_Marui%20AEGs
EDDIT: Tun må vente til senere, den er std. med high kap mag.
var til festival med nogle der hedder per og sune fra 2MD bl.a. . de har lavet en masse store events i århus og vejle området bl.a. ...men det lød ikke til at de havde meget lyst til at arrangere noget større IRL rollespil) for tiden....men det er helt klart måden at gøre det på..og skal man ud i offentlige områder så skal man have ok fra politimesteren og have meget specifikke regler (og være striks med at opretholde dem) for hvilke omstændigheder osv der rent faktisk må affyres kugler i...... her er lidt om regler osv, hvis i virkelig vil igang i større skala: http://www.liveforum.dk/vbulle…thread.php?threadid=10932
Har nogle venner der har været igang i nogle år, de ved det.
´De leger jævnligt nedlagte gårde, og ja man skal have en tilladelse af politiet, og der skal være en vis afstand til den nærmeste beboelse.
Jeg regner med at skal til at kæmpe engang efter vinterferien, men ikke før - gider simpelthen ikke.
Jeg satser på at skal løbe rundt med en M14 med kikkert.
Ellers ved jeg også at DanielAndrewLowe også har/havde nogle interesser indenfor hardball, men det lader til at han er blevet ret så inaktiv.
husk en DE med gas som sidearm
Løber op i ca. 3,5K
Marui AK47 Spetsnaz
+ high kap mag og batteri
ca. 2100 + FRAGT
wgcshop.com
JT Spectra Flex 8 (Tilbud)
Original Badboys - 6000 stk. - 0,25 Gram 179,95 kr. x2 360kr (12K kugler)
650kr + Administrationsbegyr på 32,25kr *INGEN Fragt*
dragonslair.dk/
Ansmann ACS-410T
350kr *INGEN Fragt*
http://batterier.dk/
I ALT ca. Rundt regnet 3500.-
Har da en Marui M4A1 R.I.S der er modded en smule, men sjældent jeg får den brugt.
Den ligger i omkring 8000,- som den står nu + batterier osv.
Jeg spiller også....
Jeg har lige pt. en M15 med kikkert m120 tun og 2 high caps..
1 mp5 sd5 med m100 tun og kikkert (jeg skifter mellem at bruge den på den ene og den anden)
1 berreta m9 gbb med 2 mags...
Regner med enten at gå ud og bruge mine penge på 2 DE 50.AE med gbb
1 remmington på gas
1 m60 med 120 tun
eller en m14 med kikkert og m140 tun....
Ved bare ikk lige hva jeg skal vælge....
Jeg har spillet i godt et par år nu... og jeg må sige, det er ikk noget man bliver træt af med det samme... overhovedet...:D
Har spillet med de der splatterguns til en polterabend. 12 oksende, svedende og stive mænd der render rundt og pløkker hinanden.. Fik en lige i kuglerne, mama mia det gjorde ondt
Ellers har jeg også en desert eagle et eller andet sted, men er godtnok lang tid siden jeg skød med den. Alle har vel haft sån en soft-gun da man var lidt yngre
QuoteOriginally posted by Marquis
Har spillet med de der splatterguns til en polterabend. 12 oksende, svedende og stive mænd der render rundt og pløkker hinanden.. Fik en lige i kuglerne, mama mia det gjorde ondt
Ellers har jeg også en desert eagle et eller andet sted, men er godtnok lang tid siden jeg skød med den. Alle har vel haft sån en soft-gun da man var lidt yngre
Hahahaha!!
Tjo det er da meget sjovt, men fortrækker nu at smutte ned i skydeklubben og blæse hul i noget på en ordenlige måde med en af bang-bang´erne
QuoteOriginally posted by GrillRotten
Tjo det er da meget sjovt, men fortrækker nu at smutte ned i skydeklubben og blæse hul i noget på en ordenlige måde med en af bang-bang´erne
Hvorfor skulle det første indlæg, hvor du havde skrevet det samme slettes?