ja, jeg har fået mit spil men da jeg havde installeret det + patches skulle jeg træffe nogle valg som for en nybegynder af WoW ikke helt viste noget om valget stod mellem at spille normal/PvP også kan jeg ikke huske den sidste, men jeg er endt på en server "AERIE PEAK" og den er selvfølgelig nedde
er der en måde man kan vælge en anden server? og hvor lang tid tager det når en server er nedde?

upstart af WoW
-
-
Bare sig "Choose another realm" eller hvad der står, så tag et PvP eller PvE realm på listen, bare tag en af dem som ikke er helt prop fyldt.
Hvis serveren er nede, står der tit hvor lang tid. Ellers tjeck http://www.wow-europe.com der kan du se status på de forskellige realms.
-
jeg kan ikke vælge et andet realm der hvor at jeg er nu, tror jeg. når jeg skriver mit loginnavn+password begynder den at downloade en update men jeg blir smidt af under vejs.
-
jeg har fået det til at virke, men ellers tak for svaret
-
Og husk at der er forskel på en PvP server og en normal. så bestem dig for hvad du vil, inden du laver din char.
-
Ja husk, at hvis du vælger en pvp bliver du sikkert ganket fra lvl 30 til lvl 60. og btw... du må da gerne vælge Chromaggus PvP @ horde
Er nemlig selv ally der og jeg elsker at ganke.
-
Hvad betyder at "GANKE"???
-
Originally posted by Mads Hansen
Hvad betyder at "GANKE"???At tromle folk over med 120 i timen aka. smadre folk mange lvl's under sin egen... og det er satme sjovt nu og da
-
Originally posted by SeePee
At tromle folk over med 120 i timen aka. smadre folk mange lvl's under sin egen... og det er satme sjovt nu og da
Det er bare pisse irriterende når der kommer en eller anden fucking horde og flyver i flæsket på en
-
så skulle du vel ikke have valgt alliance
-
Originally posted by Zlinky
Det er bare pisse irriterende når der kommer en eller anden fucking horde og flyver i flæsket på en
Ja, men det er sgu sjovt at rende rundt og smadre sagesløse hordies
-
Originally posted by Zlinky
Med allies er det meget værrer. Der kommer ikke bare en, men mange. Og hvis man slagter en ally der ser ud til at være alene kommer der lige ti venner. Sociale humans
Bvadr!
-
Originally posted by SeePee
Ja, men det er sgu sjovt at rende rundt og smadre sagesløse hordies
Hehe ja
-
Så er det godt have en main
hvis men bliver ganket i STV . Som min alt gjorde for nogen dage siden -.- jeg blev også sur så gankede ham lige 6 til 7 gange u træk ! så fattede han at det var min alt
-
De har et netværk som.. ja det ved jeg ikk..lol