Du glemmer lige noget jeg sagde tidligere, har kun 1 gigabyte download om måneden på min forbindelse, og minimum 870 mb er allerede brugt
OC på dette 7900GT for vildt?
-
-
Ja det glemte jeg vist.. men det er da også en nedern forbindelse!!!
Troede jeg faktisk ikke der var nogle mennesker der gad at gå med til, men så ved jeg det..Mvh Mads
-
Jeg kan højst bruge 5Gb om måneden, stofanet shit, men det er heldigvis kun ude ved min far.
-
Originally posted by aigh!
Okay...100 %. Kan du vente til imorgen med det?Btw, lagde mærke til noget sjovt i ATI-Tool. Ved memory, så er 450 mhz på memory = 900 mhz.
For åbnede ATI-Tool, og der stod Core 570 Memory 450...Det syntes jeg var mærkeligt, så jeg hævede lige memory med 3. Så tjekkede jeg coolbits, og så stod der lige pludselig memory= 906
Så åbenbart er 450 memory i ati-tool = 900 rigtige mhz på gfx'etDe køre 450mhz.. 900mhz DDR, pga. 2 data operationer pr. clock cycle.. Så siger vi de køre 2x hastigheden i mhz, DDR..
-
aaah, okay..!
Hmm ja, men gamede lige 2 timer battlefield, ved godt det er gammelt, men der var sq intet galt der
-
Min comp. kan også OC meget hvis jeg bare spiller CS 1.6, men så er det bare ikke så sjovt at åbne et krævende spil der efter, for så går den sku ned..
Mvh Mads
-
Originally posted by Sensation
Min comp. kan også OC meget hvis jeg bare spiller CS 1.6, men så er det bare ikke så sjovt at åbne et krævende spil der efter, for så går den sku ned..Mvh Mads
Præcis!
-
Okay... Derfor fandt jeg den perfekte løsning. Har nemlig Mad Mod Mike som minimum kræver 7800GTX ifølge nVidia siden. Det fulgte med bundkortet. Derfor testede jeg mad mod mike i måske 20 minutter, da det også er ret underholdene
Alt så bare super ud, selfølgelig som det plejer, men pointen er, at der var intet forkert at se, og igen måtte jeg blive overrasket over hvor flot Mad Mod Mike er at se på -
Så mangler der bare nogle screens og noget ATI-Tool...
Mvh Mads
-
Omg. Jeg kan da trække prey ? og jeg har den skod cpu og skod ram
-
Synes det virker vildt at din core kan komme så højt op ved så lave volt
-
Originally posted by Jeppe
Omg. Jeg kan da trække prey ? og jeg har den skod cpu og skod ramHeheh... men hvor grimt er det?
Jeg kører med ALT på max og 1280*1024 (Skærms max)
Og det er uden problem, og min comp. er ikke OCed..
3800+ X2, 1GB Cruciall Ballistix PC4000, 7900GT.Mvh Mads
-
damn et fint OC du har fået ud af dit 7900GT.
-
så er bare lige 3dmark 03 nature test som er beder til at finde artifact end ATItool
-
Sjovt nok har jeg jo den demo af 3dmark03, og der er nature test jo....Okay så laver nogle benchmarks i dag! Forresten, der skete noget mystisk i dag. I går var 570 på core helt fint, men i dag fandt den artifacts, så nu har jeg sat den på 560 på core, men nu skulle den gerne være stabil. Det finder jeg hurtigt ud af, for i dag laver jeg en masse benchmark pis med 560 på core og 900 på memory.
Men hvordan vil i have resultater fra 3dmark03? Pga demo plejer jeg at få ca. 20.000 point jo....
-
På ikke engang 5 minutter steg temperaturen til 74 grader
Dog ingen artifacts endnu, nu hvor jeg endelig ved hvad det er
Forstår stadig ikke hvorfor den ikk vil køre 570 i dag når den ville igår!
Men, nu står den altså på 560 og 900, hvilket er yderst tilfredsstillende for mit vedkomne, da jeg stadig mener det er et godt OC...Vil prøve at hæve memory en smule på et tidspunkt, som jeg lovede.Men, 74 grader på 5 minutter...for meget?
-
15 minutter = 77 grader...Bliver sgu lidt bange...! Men ingen artifacts
EDIT: 58 minutter, 80 grader, 1 fucking artifact xD.
Starter forfra med Core på 555 så...
-
lad være med at blive bange for det...det er rimelig normal arb temp.
-
Originally posted by aigh!
Sjovt nok har jeg jo den demo af 3dmark03, og der er nature test jo....Okay så laver nogle benchmarks i dag! Forresten, der skete noget mystisk i dag. I går var 570 på core helt fint, men i dag fandt den artifacts, så nu har jeg sat den på 560 på core, men nu skulle den gerne være stabil. Det finder jeg hurtigt ud af, for i dag laver jeg en masse benchmark pis med 560 på core og 900 på memory.Men hvordan vil i have resultater fra 3dmark03? Pga demo plejer jeg at få ca. 20.000 point jo....
Den "demo" er en fuld version af 3d testen, og du får samme resultat som en pro version !
I pro versionen kan du bare selv vælge hvilke test du vil køre, og noget andet halløj. -
555/900 lyder også mere naturligt, men regn ikke me mem kan 900 i lang tid. Mit kunne 550/850 dengang