Naxx Progress

Originally posted by -Sandman-
    Loatheb down :D MT døde på 12%, 3 mand stod tilbage da han døde. Verdens grimmeste kill, men et kill :P

godt job!

den lavede vi også sidste uge tror jeg det var :O MT døde på 22%, det var rent kaos men bossen døde :D

[i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

Originally posted by Izaka
    Bliver svært.... Kel´Thuzad er en hårdnegl, men med en sæk fuld held og skillz skulle da vist sagtens være muligt ;)

Ja, for min skyld måtte de godt udsætte det en måned eller 2. Selvfølgelig bliver det nice når det kommer. Men igen, der er ikkke særligt mange som har oplevet frostwyrm lair. Men så håber jeg bare Northrend kommer i en expansion efter TBC, så kan det jo være jeg kan få tæv af en frostwyrm der ;)

Originally posted by Izaka
    Enig...Tbc må godt vente lidt... Gider ikke alt det lvl up fis for at være ærlig.. :crazyeyes:

haha, kom jeg også til at tænke på. Men når man udforsker nye områder går det jo nok. Men Lore betyder en del for mig, så jeg håber faktisk ikke jeg bliver alt for fanget når jeg vil level'e en BE alt. Ville ende i et dilemma mellem den og min warrior ..

• Skal fandmer ikke lave en alt...Det er jo 100% det samme, bare ny race samt starting area, og ellers står menuen jo på STV, EPL, WPL indtil du rammer lvl 60+ med din alt og kan begynde på Outland...

(Har to lvl 60 chars, så har rigeligt at tage mig til) :boxing:

• 4hm down...

Så ville man bare ønske man havde kunne raide denne uge :(

Tror vi har taget 4-5 styks bosser i Naxx, kunne ikke mere pga disc og alt muligt...

Håber de fikser det lidt... Dog er vores server nede IGEN....

• Er der stadig usynlige voidzones? vi har en shit server så har ikk haft raidet meget.

[i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

• Det bliver røv nederen for pludselig SWARMER lortet med BE pallies og de der E.T. Shamaner...

osse mig :P men jeg har allerede skaffet de ting jeg skal bruge for at få Fuld jewelcrafting :D og min main kan sagtens farme lidt ekstra når max. bliver sat op

OBS! En møffe, møffer, møffert eller andre
    lignende ord er generelt dårlige ting i form af fejl
    eller decideret ONDSKAB á la "Skurke" niveau

• endelig Loatheb down.... på den lidt alternative måde, vi havde 8 shadowpriests, og holdte 3 grupper i live med vampiric embrace og alt det der gejl..... :) var fandme fedt, havde ikke haft nogen forsøg på den måde, alligevel røg han ned på 4. forsøg hehe og det vel at mærke med alts og kun 33 mand i raidet hehe ;)

så nu er der bare lige 5 mere, vi satser på at få thaddius ned inden TBC, og så må vi nøjes med det, og håbe de gør et eller andet så alle dem der aldrig har oplevet hele naxx får muligheden på lvl 70 selvom jeg tvivler.... :)