Erfaringer med Microsoft Live Messenger???

• Jeg har altid kun brugt MSN Messenger. Men nu kunne jeg læse på forsiden af tweak at Microsoft er klar med ny Live Messenger. Men dette var det eneste jeg kunne læse i den nyhed...

Så ville jeg lige høre jer om hvad i synes om det???

Originally posted by Burger
    Jeg har kørt med betaudgaven i et stykke tid, og den har faktisk kørt ret godt. Som altid er MSN dog bedst hvis man har patchet den lidt - det giver mulighed for at ændre på flere forskellige ting hvis man har lyst til det.

A-patch og MSN Plus er bestemt ikke dårlige til det job.

virker msn plus og a-patch til msn live beta.?? troede jeg ikke gad ikke prøve

• Har lige hentet det og det ser rigtig lækkert ud :D

Bare irriterende det var så svært at gå ens kontakter til at være store og gøre så du kunne se deres billeder (altså ikke bare i samtaleboksen).

Originally posted by Burger

Patcher din MSN så du bl.a. kan fjerne reklamer, og en masse af de pop-features der er hvis du skulle have lyst til det.

Du kan finde det på Google.

Ja det er ultra lækkert..
    tilbage til topic, jeg har haft msn 8.0 BETA en 2-3 uger, og jeg syntes godt nok det sutter r*v, kan ikk særlig godt lide den måde det fåregår når man skriver og designet er heller ikk lige mig så jeg er gået tilbage til msn 7.5 igen...

• Jeg har en kommentar i nyheden som beskriver min holdning meget godt. Dog synes jeg det er pænere ja, men netop den fejl jeg beskriver gør det ganske ubrugeligt for mig med mine vaner.

Originally posted by GrillRotten
    Fortrækker MSN Messenger 7.5 med A-patch & MSN Plus :9xo

Samme her bortset fra jeg ikk vil have msn plus, prøv lige at læs her http://www.spywarefri.dk/artikler3.htm om msn plus..
    EDIT: jeg kopire det lige ind isteddet for Spywarebanditter udnytter MSN Messengers popularitet

19.10.05

Microsofts MSN Messenger er et populært chatprogram, som bruges af millioner af mennesker verden over. Desværre er der banditter som spy- og adware producenter og spammere, som hele tiden forsøger at udnytte programmets popularitet til deres tvivlsomme gerninger.

Et eksempel er tilføjelsesprogrammet Messenger PLUS, som vil prøve at lokke brugerne til at installere adware fra firmaet lop.com. Der er også andre, som prøver at narre brugerne, f.eks til at udlevere deres brugernavn og password til MSN, for senere at bruge dette til spamming, phishing, og andre skumle formål.

Vores klare anbefaling er derfor, at du aldrig udleverer dit MSN brugernavn og password til nogen side, uanset hvor hæderlig siden fremtræder. Du kan se et eksempel her.

Vi ved dog ikke, om pågældende side er uhæderlig.

20.10.05

En af vore brugere har idag sendt os denne information:

Hej Team Spywarefri

Jeg kan sige, at den adresse er falsk, og de snyder folk. Jeg har nogle gode kammerater, der prøvede lige præcis den side, og de slap ikke billigt fra det.

• MSN plus er da fantastisk fint. Du kan jo bare sige nej til at installere spyware, længere er den ikke!?

• Tjaa, måske man skulle prøve en dag.

Men er egentlig fint nok tilfreds med MSN Messenger 7.5 og Mess Patch.

Husk i MSN Plus, at man ikke skal klikke ja til noget bestemt, ellers bliver skidtet fyldt med malware. Det skyldes man siger ja til reklamer og alt muligt gejl.

Originally posted by GrillRotten
    Hvis folk bare klikker "ja ja" under installationen af MSN PLUS hvor der står "installer sponsorprogrammer?",
    så har tumperne sgu også selv fortjent det :$

Hehe, har uheldigvis lavet bommerten selv :$ :O