Tillykke! alle der har fået nyt arbejde.

Weeee nyt job
-
-
Originally posted by urbananen
Hva satan.. Så har jeg garanteret set dig op til flere gange.. Hvis du vel og mærket er i den på Frb.. Kom liiige med et godt tilbud på et par 602S3'ere hva
.
Jeg er på Åboulevard......
-
Tillykke!
Og jeg har også fået nye job! :D.. Er blevet ansat i Labtech Data! Så nu kommer der nye boller på suppen i den lille Aalborgensiske butik!
-
Jamen nu vi er i gang så starter jeg i SuperGros Vejle den 31.
-
Vil også være med.
Jeg har sagt mit op
-
Originally posted by Boris
Jeg er på Åboulevard......
Okay, var slet ikke klar over der lå en der..
-
Okay, var slet ikke klar over der lå en der..
Det er Danmarks største.....
-
Skal os selv starte på nyt arbejde i Vejen hos et firma der hedder Olet Industrigummi, her natten mellem d.30 og 31/7, og så har jeg weekend allerede torsdag morgen kl 7, skal godt nok møde allerede kl.21:30 hverdag til 7 morgen, men det skal sku nok blive godt....
Plus det job gav mig mulighed for og købe "ny" bil, eller nærmere konen får "ny", jeg beholder vores Fiat Bravo som min, og konen får en nysynet Opel Corsa Diesel fra 1990.....
-
Originally posted by Boris
Det er Danmarks største.....
Jeg kommer forbi i nærmeste fremtid..
Det er jo et most at se som HiFi-geak -
Jeg kommer forbi i nærmeste fremtid..
Det er jo et most at se som HiFi-geakDu skal være velkommen.......
-
Originally posted by Burger
Hvorfor har jeg altid troet du arbejdede på Bones? *G*
Helt normal er du nok heller ikke, og kan også nogen gange lugte dig helt herinde, så gå du bare i bad noget tidere
Jeg tror faktisk aldrig jeg har skrevet direkte hvor det var før, men har nævnt et par gange at jeg er stegefyr på en restaurant
Det går jeg så ned på afløserstatus på nu her, fordi jeg godt kan lide at være derinde.Ud over det tror jeg næppe du kan lugte mig helt i Herning - I så fald er det ikke mig der er noget galt med