Nyt mmorpg spil, men hvilket ?

• Hola Tweak.

Har spillet en del Guild Wars, men det er begyndt at kede mig lidt... Så tænkte på at finde et ny RPG / MMORPG spil..

Har derfor set lidt rundt omkring, og er kommet frem til det nok bliver Vendetta Online.. Så ville lige høre om der var nogen der havde prøvet det, hvis der er hvad syns i så om det ?

I kan måske anbefale et andet mmorpg spil? Skal helst være fremtid / sci-fi da jeg er gået lidt død i troldmænd og orker.. :)

Det er måske værd at vente til ringenes herre online kommer, og så bare holde sig til cs:s / DotA en gang i mellem indtil ?

• jeg tror selv Lord of the Rings Online bliver dårligt !! meget dårligt enddag..

DotA :) nice sig til så skal du ownes :P hehe..

men ellers så venter jeg MEGET Spændt på Warhammer online kommer, da det da helt sikkert bliver kvali vare.. men ellers kig inde under gamelist på http://www.mmorpg.com der skulle ngoet være et eller andet der interessere dig :)

• har set på mmorpg.com.. men altid rare med nogle erfaringer ;)

hva får dig til at tro lotr online bliver dårligt, og det modsatte om warhammer ?

og så vidt jeg ved er warhammer da så småt kommet igang.. de er da gået igang med beta, ved dog ikke om det er public beta..

• Helt enig... Tror warhammer online kommer til at rykke...

Men jeg er nu stadig mega glad for WoW...

• oki :D jeg er går meget op i MMO spil :D jeg har stort spillet alle MMO..

men altså grunden til at jeg tror lotr online kommer til at sux, er fordi at de trailers, interveiws osv, syns jeg virker meget grimme og meget uholdbart. derimod så har jeg spillet DAoC som er dem som også laver Warhammer online, og der kommer deres RVR (PVP) til at spille en stor rolle. og ingen vil komme til at ligne hinanden, mange unikke ting. Det der også for mig til at springe på Warhammer er at han fortæller i et reveiw, at en orc med level blivere mere robust. med dwarfs er det skægget der bliver længere..

så hvis der er max level, jamen så kan du se det på skæg eller på kropsbygning.. sådan kommer det til at være med alle classes.. så helt unik bliver du..

Deres RVR bliver alt for lækkert da DAoC har det bedste RVR(PVP) system nogen sinde lavet i MMO verden. også blevet kåret til det..
    og derfor tager de da videre i Warhammer som de også selv har sagt.

Lord of the rings online, er bare ENDNU et MMO spil som har alt fra Lord of the rings, men tror så at historie mæssigt, quests mæssigt, osv kommer til at stinke. grafik mæssigt ser det heller ikke ud til at det er noget at råbe hurra for.. men lad os nu se..

jeg er 90% sikker på en Closed beta til Warhammer.. søger dog også om det til Lord of the rings online..

WoW er stadig for børne agtigt.. men det holder mig da stadig igang indtil Warhammer kommer :)

men ellers er der jo Auto Assault som der er god gas i :D nice action MMO spil..

f.eks har jeg lige fået Hero Beta.. så det er noget jeg går meget op i.. det er betaer eller trials..

• OFFTOPIC:
    Hvordan ka du være så sikker på at komme med?

Jeg har skrevet mig op til talløse betaer uden held.. :/

Back to topic ;)

Jeg kan ikke helt foreslå nogle mmorpger til dig da jeg ikke ved hva du har prøvet. Jeg har som skrevet i en anden tråd, spillet rigtig rigtig mange mmorpg'er, så jeg tror bestemt jeg kan hjælpe dig.

Bare lige sig hva du har prøvet ;)

Har du prøvet City of Heroes/Villains?

• Ja, har haft fat i City of Heroes.. men det var ikke mig :-/

Fik hente det der Vendette Online igår.. og det er nok det værste EVE ripoff.. bare i discount udgave..

Nu vi har fat i EVE.. Nogen der spiller/har spillet det ? Har været igang med den der 14. dages trial engag.. men syns der skete meget lidt, eller er det bare mig? Har hørt at det først bliver rigtigt sjovt når man har spillet det i ½ - 1 år :-/

Er det værd at gå ud og købe auto assault ? Syns det virker som et godt spil..

• jeg vil sige ok til Auto assault.. spillede jeg beta.. :) samme med dungeons and Dragons online...

OFFTOPIC:
    Gruden til jeg for så mange beta'er er at jeg betaler til http://www.fileplanet.com det er så lidt penge om måneden, men til gengæld for jeg beta'er / trials i hovedet og røv, plus at jeg får MAX download :) plus at jeg så har MMORPG.com plus at jeg så subscriber på deres homepage, til Autoassualt beta'en havde jeg 3 beta's.. det samme til Everquest 2.

men topic.. jeg har stort set prøvet ALLE beta'er eller trials af de spil som du finder på mmorpg.com, som er sci-fi, fantasy, old age, osv...

edit: EVE online er ALT for kompliseret at sætte sig ind i syns jeg.. alt for mange ting man skal huske, Trial tar jo et halvt år at komme igennem.. men altså jeg tror hvis du kommer ind i spillet osv, så ved jeg EVE online er alt for fedt, med nogle fede kamp ude i space.