Hvordan slapper du af?

  • Sad på terassen og nød en kold pilsner her for 10min siden, som tak for en god og meningløs uge :P


    det var faktisk rigtig afslappene


    Hvordan slapper i allermest af?

  • Quote

    Originally posted by Shooqer
    Sad på terassen og nød en kold pilsner her for 10min siden, som tak for en god og meningløs uge :P


    det var faktisk rigtig afslappene


    Hvordan slapper i allermest af?


    Godt spørgsmål i grunden.. Slapper nok mest af når jeg sover! - Siger jo lidt sig selv! Men ellers når der er en god film i tv, når man hygger med kæresten osv. Men ja, en kold øl er sgu ikke af vejen..


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • Nok når jeg sidder foran spanden og det eneste jeg skal bruge er mine fingre for at kommunikere med jer her på Tweak :P


    Men eller så er det ind og ligge i sengen med fjernsynet tændt :)


    Jeg får ellers hele tiden at vide af de gamle at det eneste jeg laver er at slappe af :boxed: :finger:

  • Jeg er bange for at sige det, men det må næsten være foran computeren. ;)


    Eller også at ligge i vores hænge-sofa i baghaven, men det er efterhånden længe siden jeg sidst gjorde det...

  • Kan kun rigtig slappe af hvis jeg har lavet noget hvor man kan glæde sig til at kunne slappe af. Men så foregår det nok foran computeren. :ph34r:

  • Tjah. På et tidspunkt som nu hvor jeg lige er kommet hjem fra arbejde sidder jeg altid her. Det kræver et minimum af hjerneaktivitet og er perfekt at stene ud til. Plus man kan tillade sig at arbejde lidt langsommere og komme ned i hastighed igen.
    På andre tidspunkter hvor jeg ikke er så træt er en seng eller isæt en hængekøje med en god bog et rigtig godt bud..

  • hvis I spørger min kone så slapper jeg af når jeg ordner "vores" (læs: hendes) kolonihave på 700m2 :boxed:
    jeg fortrække en tur i min bimmer eller et par timer med vild skyderi i FarCry eller lidt fart i NFSU2 (gennemført for 3 gang :oops: )der må man jo alt det man ikke må på vejen :T


    P.S. har lige fået leveret et par kasser af polsk øl fra fædrelandet, det gør da også godt :T :cheers:

    ASUS P6X58D-E + Xeon X5675 @ 4400 mHz

    MSI 1080Ti Armor OC ed

    12 gb Kingston Hyper X

    Samsung 840 Evo 120GB + WD 500 3ABYX

    28" Samsung U28D590D

    CreativeSB Audigy 4 ~ Logitech Z-2300 ~ Kingston Hyper X

    1000W Corsair ~ LianLi PC-P60 Armorsuit

  • Tja, det er nok ved computeren ellers så plejer jeg at kaste mig i min seng og så ligge godt og små sove :)


    I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina

  • Uha... Efter sådan en 12 timers vagt i tivoli hvor man har stået op 90% af tiden er der ikke ret meget bedre end at sætte sig ned og få en kold bajer...


    Ellers er det rigtig lækkert at sætte sig og nyde solen med en hjemmelavet milkshake eller sådan noget,..

  • Quote

    Originally posted by købkøb
    Uha... Efter sådan en 12 timers vagt i tivoli hvor man har stået op 90% af tiden er der ikke ret meget bedre end at sætte sig ned og få en kold bajer...


    Ellers er det rigtig lækkert at sætte sig og nyde solen med en hjemmelavet milkshake eller sådan noget,..



    Damn.... Det må man sige... Tivoli 8o


    Hvordan er det at høre mennesker skrige non-stop? :)

  • Jeg slapper bedst af hvis jeg har lavet noget hårdt fysisk og derefter tager et langt varmt/koldt bad og så ind og ligge på sofaen foran fjerneren, så slapper jeg rigtig af