Hvad er DIN PR?

  • Quote

    Originally posted by Brition
    Det kan da godt være jeg kan spise flere - men ser nu ikke grund til at overdrive.


    De gange jeg har spist flest spiste jeg nok en 5-6 stykker, det var desuden dengang de kostede en femmer om tirsdagen. (De lovede i øvrigt at det tilbud varede så længe der var femmere tilbage i Danmark - svineri)


    Ja, dengang var det godt nok sjovere. Synes idag McD er lidt dyrt. Især når man tænker på, hvad man får af mad.


    Foretrækker godt nok selv at smække nogle burgere sammen. Det mager bedre og mætter mere.

  • Quote

    Originally posted by Macimuz


    Ja, dengang var det godt nok sjovere. Synes idag McD er lidt dyrt. Især når man tænker på, hvad man får af mad.


    Foretrækker godt nok selv at smække nogle burgere sammen. Det mager bedre og mætter mere.


    Ja og man ved hva man får... Det er squ en af de ting der gør jeg ikk spiser på mcd, med mindre jeg er rigtigt sulten og f.eks. er på fisketorvet

  • 10 hamburgere, 2 bigmac kl. halv 2 om natten.. Adddrr :drink:

    [ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]


    [ - AMD PII 545 - 4 GB RAM - M4A78-EM - 10TB - ][/size]

  • Quote

    Originally posted by KarGa


    Ja og man ved hva man får... Det er squ en af de ting der gør jeg ikk spiser på mcd, med mindre jeg er rigtigt sulten og f.eks. er på fisketorvet


    Nemlig ja. Sidste gang skyldtes, at kæresten nu engang så gerne ville og tilmed godt ville betale. Ellers var jeg aldrig gået derind.

  • har aldrig prøvet men har en gang spist 3 ½ big tasty + stor milk shake og pomps

    kvinder........ de er ikke andet end sorger og udgifter.... sorry burger


    system:
    Intel core 2 E6850
    MOBO: gigabyte ga-n650sli-ds4
    RAM: 2*2 gb mushkin ddr2
    GFX: 2x nvidia 8800 gt

  • Quote

    Originally posted by ROMkuglen
    0


    spiser ikke på mcDog...


    kalder man det ikke McDaka

    kvinder........ de er ikke andet end sorger og udgifter.... sorry burger


    system:
    Intel core 2 E6850
    MOBO: gigabyte ga-n650sli-ds4
    RAM: 2*2 gb mushkin ddr2
    GFX: 2x nvidia 8800 gt

  • Puha jeg ville gerne se Carlsens svar her.
    Jeg er ret sikker på jeg har set ham kvæle en trippel whooper engang (tro på at burger king burgere er små).


    Det vildeste jeg har præsteret må være:
    1xQuater pounder
    1xMcBacon
    2xBigMac


    Jeg havde det også jævnt dårligt bagefter.

  • en lille historie skal der også ud af det..


    SHG last day:
    kl 11 om morgen, smutter mig og en kammerat ned og køber 30 cheese, på mc d. de glor lidt men meget funny..


    vi er 4 mennesker. de 2 af dem skulle have 10.
    mig og min kammerat skulle så have 10 hver..


    vi sad så i bilen på vej hjem og spiste 10 ! cheese hver, plus jeg så også fik en donugt DAMN, mc d lugten var så klam at ugen efter dette fik jeg brækfornemmelse hver gang jeg så en mc d...


    det var klamt og ikke ngoet der skal prøves igen. :) :boxed:

  • Uha.. :D Tja lad os se hvad det kan blive til!


    Spiste engang en 500g bøf af hakket oksekød, 700g pommes fritter og 5dl Bernaise sauce. Rundede lige af med at kværne en hel liter Cardedor Straciatella :D


    Det VAR også ved at komme op igen, men jeg fik holdt det nede! :ph34r:


    Ellers kan jeg æde så meget is man tror det er løgn!

  • tja... når det gælder kød, så har jeg da sat én hel Culottesteg på 1 kg. til livs, plus kartoffelbåde m.m. .. det var så ikke et "rekord forsøg" på nogle måde. Men fik da varmen tilsidst. :D

  • Quote

    Originally posted by Fino
    min rekord er vel nok 8-9 pandekager:P. og har vist også været oppe og ramme 23 æbleskiver :P


    Det var godt nok ikke mange pandekager du kan sluge :))

  • Quote

    Originally posted by Macimuz


    Det var godt nok ikke mange pandekager du kan sluge :))


    Nej faktisk ikke, har da nok kværnet 10 stykker eller over, hvis vi altså snakker tynde pandekager..

    zepto 6224w \ 14.1''
    c2d 1.66ghz \ 8600m gt

    dfi lanparty 915p-t12 ut \ intel p4 3.0ghz
    geil value 2*512 mb pc3200 [2,5-4-4-8]
    leadtek 6600GT pci-e \ seagate 120gb
    chieftec 410w \ lg flatron l1915s 19'' tft

    http://www.kidsmythology.com


  • WTF!? 8o

  • Quote

    Originally posted by MvK


    Nej faktisk ikke, har da nok kværnet 10 stykker eller over, hvis vi altså snakker tynde pandekager..


    Men okay, hvis det er de Amerikanske, så giver det mere mening.