Toadzor the ninja
-
-
OMG der blev de da owned a ML eren
-
Sådan kan det jo gå
-
Der var også en guild på min server som smadrede vaelastrasz for første gang, og en mage ninjalootede det hele...
mage, druid belt, og dender mana regen neck.
-
Originally posted by Jacorik
OMG der blev de da owned a ML erendet var FFA loot
-
Originally posted by Eth
det var FFA loot
ohh hehe det havde jeg ikk set.. hehe -
Vores guild har ALDRIG FFA. Vi vil simpelthen ikke have en ninja :P.. Så vi har alt i en guild bank og så får/køber vi det derfra
-
Originally posted by Fino
Vores guild har ALDRIG FFA. Vi vil simpelthen ikke have en ninja :P.. Så vi har alt i en guild bank og så får/køber vi det derfraHar i ingen tilid til jeres members ?
Vi har haft FFA loot i over 1 års raiding lige fra MC til AQ nu. aldrig set en ninja looter, hvis der er fjolser i guilden ryger de ud inden de kommer så langt til at ninjaloote -
Originally posted by CarStone
Har i ingen tilid til jeres members ?
Vi har haft FFA loot i over 1 års raiding lige fra MC til AQ nu. aldrig set en ninja looter, hvis der er fjolser i guilden ryger de ud inden de kommer så langt til at ninjalootenå jo, vi har masser af tillid, men hvis nogen ninja looter hele lortet. Vi tør bare ikke endnu åbenbart. Os pga vi lige har flyttet server og har fået masser af nye members.
-
Originally posted by CarStone
Har i ingen tilid til jeres members ?
Vi har haft FFA loot i over 1 års raiding lige fra MC til AQ nu. aldrig set en ninja looter, hvis der er fjolser i guilden ryger de ud inden de kommer så langt til at ninjalooteVi bruger altid ML, går lidt hurtiger med det, men ved onyxia har vi altid FFA for at forhindre bugs, også selvom vi har nogle pugs med
-
Ninja?
-
Originally posted by Pow
Ninja?
Ja, en ægte ninja! -
Originally posted by SpRite
Ja, en ægte ninja![Blocked Image: http://img86.imageshack.us/img86/3482/5509824es.jpg]
Også det?
-
Originally posted by Pow
[Blocked Image: http://img86.imageshack.us/img86/3482/5509824es.jpg]
Også det?
Ja, bare lidt ikk' ? -
Dengang jeg spillede, brugte vi også Free for all, ingen ninjas. Men man blev sgu meget fristet når Ragnaros lige havde de pants man manglede
-
Ja jeg får også tit lyst til at stæle fra mine venner... *ryster på hovedet*
-
FFA since the beginning.. ALDRIG haft en Ninja looter.. kun vores Leader der kom til at loot dend er 2h mace der random dropper på bwl.. men den skulle disenchantes alligevel =D
-
Så en ninja er ham som "holder" alle tingene?
Unno was.
-
Originally posted by Pow
Så en ninja er ham som "holder" alle tingene?Unno was.
Man er ninja, hvis man tager alle tingene selvom man ikke har vundet dem i budrunden, ved roll, etc.
-