S: Tøris containere

  • Hej Tweakers


    Grundet min faldene interesse for computere og OC, ønsker jeg at sælge mine tøris containere.


    De er ellers af ypperste kvalitet. Det er bla. dem Jacob og Brian har brugt i flere af deres vilde rekorder :-)


    Containerene er designet af CHilly1 fra Xtremesystems, som mange af jer ved, har han utrolig erfaring.


    De kostede 435 $ og da man ikke slider sådan nogle står de stadig som ny hehe :)


    Jeg sælger dem for HBO: 1600 kr.


    Til den pris kan så medfølge alt hvad jeg har købt af isolering osv. Vi snakker om 2 containere, en til CPU og en til GFX de er begge lavet så de nemt tilpasses den ønskede socket og ønsket gfx.


    Mvh


    Stefan

  • Quote

    Originally posted by -:-BoBo-|-
    er de ikke bare lidt for dyre? :/


    Nej.. Jeg selv snakkede med Chilly1 om at købe en af ham han tager 1500,- for den til cpu alene.


    til gfx kan jeg forestille mig prisen er den samme.



    jeg ville selv godt købe dem men har ikk lige pengene.

  • Quote

    Originally posted by shahid_2dk


    hAHA DIN ballademager.


    Shahid har købt en, for lang tid side, han skal bare lige have sommerferie ;)


    Nååå, det var godt ;)


    Ellers kunne du jo bare smutte ned i netto og hente det du plejer at gøre det med :razz: Heller ikke lige så dyrt jo ;)

  • Quote

    Originally posted by Pejsen
    Hey guys


    det er en salgstråd... og prisen er bestemt ikke unfair


    Undskyld, den lå bare lige til højrebenet :O


    Lige et spørgsmål, sætter man den på som en almindelig køler, og så stikker der bare sådan et megarør ud igennem kabinettet? :D

  • Quote

    Originally posted by Ramaskriget


    Undskyld, den lå bare lige til højrebenet :O


    Lige et spørgsmål, sætter man den på som en almindelig køler, og så stikker der bare sådan et megarør ud igennem kabinettet? :D


    OT: Nej, du kan sq ikk bruge dne i dit kabinet:)), den er beregnet til at mobo skal ligge flat på et bord, altså kun til bench;)

  • Quote

    Originally posted by DeH


    OT: Nej, du kan sq ikk bruge dne i dit kabinet:)), den er beregnet til at mobo skal ligge flat på et bord, altså kun til bench;)


    Det kunne da ellers se vildt gejl ud, det skulle man prøve! :D


  • Jov jov, I'm leaving, sorry boss :ph34r: : )


  • okay mayn.. ;D

  • Jeg kunne måske bruge GPU.


    Hvordan er hullerne lavet? Gamle nv3x huller eller hvad?

    Keep on crunching in the free world...


    Opt. 144 @ 3ghz WC.
    DX 1600mhz @ 3500mhz 119% OC
    x600xt 01se + 06 WR.

  • Quote

    Originally posted by perry_78
    Jeg kunne måske bruge GPU.


    Hvordan er hullerne lavet? Gamle nv3x huller eller hvad?


    Jeg tillader mig at svare.
    Der er sådanne plader med. Hvis han har fået hele sættet, hvilket han formentlig har kan de monteres på alt så vidt jeg husker.
    Ihvertfald på x800 og nv7x.. Og dermed også x1800 og frem.