Send SMS med høj frekvens tone

  • Quote

    Originally posted by Burger


    Kan du bestemme dig for, om du kan høre den eller ej?


    :))


    Der er en irreterende "skrige" lyd, altså man kan høre frekvensen, men ikke andet. Er det det, eller er der også forskellige lyde ?

  • Quote

    Originally posted by shahid_2dk


    :))


    Der er en irreterende "skrige" lyd, altså man kan høre frekvensen, men ikke andet. Er det det, eller er der også forskellige lyde ?


    *LOL* - godt nok er jeg ikke berettiget til dette spørgsmål, nu hvor jeg er mod, men: Bliver du aldrig klogere Shahid? :)) ;)


    "Jeg kan ikke høre ringetonen, kun den dér irriterende lyd" :T


    Den irriterende lyd ER ringetonen, ergo kan du høre den ! ;)

  • Aiiii Mikkel!!! :crazyeyes:


    Jeg nægter at tro på at lyden af højfrekvens er en ringetone.
    Det lyder lidt som når man sætter et sæt lousy speakers op på fuldskrue, UDEN at sende noget igennem.


    Men da nogen af jer kan høre fjernsyn etc. så betyder det vel at jeg IKKE høre hvad der skal høres ;)

  • Quote

    Originally posted by Mikkel


    Men det skriver de jo selv? :)


    !"=)#"! Så det ER en Mosqitou summen man skal høre, ARG, troede bare at man sendte lyde, altså sådan nogle sange på en højfrekvens som kun børn kan høre.


    Damn der var jeg vist lige lovlig langsom :))
    Well Well, Shit happens when you get bored :crazyeyes:

  • Quote

    Originally posted by shahid_2dk
    !"=)#"! Så det ER en Mosqitou summen man skal høre, ARG, troede bare at man sendte lyde, altså sådan nogle sange på en højfrekvens som kun børn kan høre.


    Damn der var jeg vist lige lovlig langsom :))
    Well Well, Shit happens when you get bored :crazyeyes:


    Hehe - Det er bare iorden. :cheers:

  • også her..og den er da pisse træls at lytte til.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • tror vi skal have indført i grundloven at unge mennesker skal tie i ældre forsamlinger :)

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Quote

    Originally posted by Aerial
    hmm neder - var bange for jeg ikke kunne høre den, så jeg tog ørebøffer på og skruede HELT OP - bestemt ikke noget hit for mine "slidte" ører :))


    Det er jo snyd. Du skal kunne høre den ved at bruge højtalerne ved normal volume og baggrunsstøj ... :boxing:


    ... Bare indrøm det ... Du er ved at blive gammel ... :))

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten


    Det er jo snyd. Du skal kunne høre den ved at bruge højtalerne ved normal volume og baggrunsstøj ... :boxing:


    ... Bare indrøm det ... Du er ved at blive gammel ... :))


    indrømmer - ligesom dig forresten ;) :))

  • Jeg har en smule nedsat hørelse ved jeg, så tænkte at jeg nok ikk ku høre den og skruede helt op for hørebøfferne..


    ..jeg ku så GODT høre den, ka jeg så fortælle jer.. av..

    CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra

  • Kunne også godt høre den.. desværre.. kunne godt have været foruden.
    Og jeg har spillet som DJ for en meneskealder siden..


    Uhm, Shahid.. jeg begynder at forstå hvorfor du blev udelukket fra det forum.. ;) Lidt ærgeligt at Martin ikke har været oppe på dupperne herinde.. men vi er en del der stadig håber......... ;)

  • kan godt høre den... og får ondt i hovedet af den... ik en jeg ville bruge :P

    CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200