Søger fede DJs

  • "Dance" -> Pulsedriver, DJ Manian, Megara, DJ Lee og mange flere.


    Trance -> Armin van Buuren, DJ Tiesto, Marcus Schulz, Above & Beyond, Gabriel & Dresden, Bobina og mange flere.


    Under sidstnævnte kan jeg foreslå dig at købe Armin van Buurens andet album (egentlig også det første) samt Above & Beyonds debutalbum. Gabriel & Dresdens debutalbum er også kommet på gaden for ikke så lang tid siden. Venter på det dropper ind. De hitter meget med singlen Tracking Treasure Down, fænominalt nummer!

  • Dana er bestemt den hårdere stil...


    Prophet
    Duro
    Deepack (de er vidst 2?)
    Pavo \
    Promo \
    Genus (CHAMP til at mixe live)
    Technoboy
    Luna
    Tuneboy \
    Tommy Pulse \
    Toolboy \


    Muligvis:
    TomX \


    Er sågar en dansk DJ:
    Dizmaster


    - Men hvis grupper er accepteret, så prøv at hør "southstylers" de laver noget IMO kanon fedt musik


    \ = nogle gode tunes, men også en del skidt..

  • Quote

    Originally posted by XmuZz
    Jeg ved ikke om den er på. Men Qlimax !! Det rykker, har en del albums med dem. :)

    hehe Qlimax er et hardstyle event I Holland med 25.000 mennesker.. var selv dernede sidste år, mega fedt... Og de udgiver så også nogle combilations så der er ikke tale om desiderede artikler her....


    Men nu hører jeg selv stortset kun Hardstyle og den slags musik.... men hvis man er til alt elektronisk musik såsom dance,trance,hard trance, hardstyle, italo osv. så er den her side http://www.euroadrenaline.com GENIAL....

  • Quote

    Originally posted by Krasser1

    hehe Qlimax er et hardstyle event I Holland med 25.000 mennesker.. var selv dernede sidste år, mega fedt... Og de udgiver så også nogle combilations så der er ikke tale om desiderede artikler her....


    Men nu hører jeg selv stortset kun Hardstyle og den slags musik.... men hvis man er til alt elektronisk musik såsom dance,trance,hard trance, hardstyle, italo osv. så er den her side http://www.euroadrenaline.com GENIAL....


    Min gode mand, kan du hjælpe mig på det punkt??
    Jeg bor selv i udkanten af KBH, nærmere betegnet Virum...
    Jeg har ikke fundet nogle diskoteker som spiller sådanne musik, kan du give lidt fif på det område? :)
    Jeg har købt en billet til Sensation Black, men kender egentlig ikke datoen, så har ikke købt den, men den er pending', den går til videresalg hvis jeg ikke selv kan deltage... 65 Euro, mere kostede den ikke :)

  • Quote

    Originally posted by ExobiT
    og for 1000 kr kan du komme med trancetrips.dk til sensation frem og tilbage.. plus holdt i tyskland til at handle i..


    Er det så det opringelige Sensation i Holland?


    Selvom jeg tror det er Belgien man efterhånden bør tage til, da Sensation White i Holland er blevet for houset. Ikke engang Armin van Buuren er der iår, dog kan Ferry Corsten opleves samt den sædvanlige egoist til Marco V.


    Tror man i stedet bør opleve en Tiesto in Concert, ikke fordi jeg er Tiesto fan, men fordi det også er stort og kun omhandler Trance. Ellers kan det være Armin arrangere flere Armin Only's "the next leve", som sidst var et 8½ timers langt show. Her deltog omkring en 80 tusinde mennesker, så vidt jeg ved.


    Men altså de to sidst nævnte er ikke ligesom Sensation, som bare er større og formodentlig vildere. Elsker dog deres temaer :9xo

  • Endnu engang::
    DJ Dean!!!


    især Ballanation (Deans New Club mix, EDT remix, Virus Inc remix) og Kick Off kan anbefales.. det er næsten hardstyle, IMO synes jeg det lyder bedre end noget andet..

  • Quote

    Originally posted by DeH
    Endnu engang::
    DJ Dean!!!


    især Ballanation (Deans New Club mix, EDT remix, Virus Inc remix) og Kick Off kan anbefales.. det er næsten hardstyle, IMO synes jeg det lyder bedre end noget andet..


    "Kick Off" er for fedt et nummer..


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • Quote

    Originally posted by M.Beier


    Min gode mand, kan du hjælpe mig på det punkt??
    Jeg bor selv i udkanten af KBH, nærmere betegnet Virum...
    Jeg har ikke fundet nogle diskoteker som spiller sådanne musik, kan du give lidt fif på det område? :)
    Jeg har købt en billet til Sensation Black, men kender egentlig ikke datoen, så har ikke købt den, men den er pending', den går til videresalg hvis jeg ikke selv kan deltage... 65 Euro, mere kostede den ikke :)


    ja, hvis du selv deltager der ned, så for du ik meget bedre :P hehe...


    ellers skulle man ha' taget til Defqon 1 ! nok en af de bedste line ups jeg har set gemmen tiden! :9xo

    I7-2600K @ 3,4 Ghz
    ASUS SABERTOOTH P67 B3
    OCZ Vertex 3 120GB + 5TB lager
    Corsair Vengeance 2 x 4 GB @ 1600mhz
    ASUS DVD Drev/Brænder
    ASUS 8800GTX
    CM HAF X
    ______________________________

  • Quote

    Originally posted by DeH


    Jep:))
    Du skulle vel ikke kende nogle gode remixes af det? :P


    Nope, desværre!


    Hvis du er til noget lidt mere "poppet" kan jeg anbefale "Akira" med "Million Miles Away From Home" som IMO er et rigtig fedt nummer og "Wanna Be With You" (Som er den mest poppede)..


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • Quote

    Originally posted by Tarantula


    Nope, desværre!


    Hvis du er til noget lidt mere "poppet" kan jeg anbefale "Akira" med "Million Miles Away From Home" som IMO er et rigtig fedt nummer og "Wanna Be With You" (Som er den mest poppede)..


    Æv :/
    Har hørt dem, sys ikke de er specielt gode :rolleyes:


    Nææ Klubbingman feat. Trixi Delgad - Love Message (HardDanceMania 6) lyder nu ret meget bedre.


    Eller DJ Dean - Its a Dream (Dj Manian Vs Yano) er også en af mine favoritter, og ikke poppet som originalen.


    Af andre gode jeg synes om af HardTrance kan nævnes: DJ Bomba - Crazy Pipes (club mix), DJ Dean - Attension, DJ Shah feat Del Mar - Better Off Alone, Dj Ross - Dreamland, Gigi D'Agostino - You Spin Me Round, Mike Nero - Outside World, Scooter - Apache Rocks The Bottom (Kontor Mix), Synthesis - Better Of Alone (Orginal Mix), Warp Brothers - Blast The Speakers! ..
    Det var hva jeg lige kunne komme på :P