Hey ville bare høre om der er nogle herinde som også er træt af dårlig RMA service, ved godt der er en anden tråd der minder lidt om den her, men anyways...
Nu har jeg haft min bærbare til RMA i over en måned hos midtdata pga usb portene på min nye bærbare Asus ikke kunne genkende USB når jeg satte dem i, men efter en uges tid fungerede de så lige pludselig, og efter 4 dage fungerede de ikke igen så blev den så sendt ind, og midtdata har flere gange ville have at jeg sendte de usb sticks som ikke fungerede til dem, fordi når de får min bærbare fungerer det selvfølgelig men selvom jeg forklarer dem at det har fungeret og at jeg har prøvet 4 forskellige usb sticks at det ikke kan være dem da der ikke er brug for drivere til usb stikkene og at det har fungeret... det irreterer mig bare enormt meget..!
Og udover det har de sendt en mail, at hvis jeg ikke indsender de usb vil de konstatere den uden fejl og sende den tilbage, men de svarer ikke på mine mails eller ringer til mig, da jeg ikke kan komme igennem til dem på telefon.
Havde lige brug for at komme ud med det
Hvad er jeres mening/erfaring med RMA?