6600gt (AGP)Køling hvad er bedst?

  • Hej!


    Jeg har et MSI 6600 GT AGP grafikkort. Har netop købt denne:
    http://www.edbpriser.dk/Listpr…true&id=201471&update=yes


    Det er da det arveste l... :offtopic:jeg nogensinde har købt. Efter lidt bukken i kølerripperne for at den kunne være der fik jeg den koblet til.


    Mit grafikkort sidder med blæseren nedaf..... Så kan blæseren sku ikke starte og skal håndstartes... :pokey: Og nu havde jeg lige gået og ventet på at købe en og hulk hulk hulk...


    Nu skal jeg bare have snakket med fruen 8oom at jeg skal have købt en ny igen...


    Men hvad faen skal jeg vælge????
    Gerne være så lydløst som muligt og til en rimelig billig penge. Nogle experter her der har en ide til hvad jeg skal købe.


    Pfh. TAK!

  • zalman vf700.....kobber udgaven.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Quote

    Originally posted by Fragman
    zalman vf700.....kobber udgaven.


    Enig har den selv og på 5volt larmer den ikke (man kan selv skifte mellem 2 volt/hastigheder)


    Desuden lå min temp på over 70 grader når jeg gamede med stock køleren, og nu ligger den på maks 45-50 :cheers:

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2