hl2 e1 frigivet

• Det er vel også meningen at man skal nyde spillet, der er jo ikke udsat en præmie for at spille det først færdigt. 8)

R7 1800X Win 10
    2 x 8 GB G.Skill 3200 MHz
    MSI RX VEGA 64 8 GB Asus Rog Crosshair VI
    512 GB Samsung 960 m.2 ssd + div. ssd og lager hdd

LG 4163b DVD + - r/rw og DVD ram
    AOC AGON AG271QX Fractal R4
    Razer Spex, G602 mus, osv
    .

• et spild er kan gennemføres på under 12 timer intensivt er imo ikke værd at købe.......medmindre der er en rigtig god multiplayer del også.

Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

Originally posted by Razorblade
    Det er vel også meningen at man skal nyde spillet, der er jo ikke udsat en præmie for at spille det først færdigt. 8)

Det er helt korrekt, de fleste mennesker overser somregel små sjove detaljer i HL2 fordi de bare skal afsted eller kører/sejler videre.
    Kan selv godt lide de helt små detaljer og eastereggs som de somregel laver i spil. Kornmarken i BF2 hvor der er lavet tegn fra aliens. Yeti'en i Americas Army osv.

Men når man så har spillet spillene igennem ordentligt med bedst nydelse, som det regel gøres det på den hårdeste sværhedsgrad, så kan man prøve de andre ting, f.eks. at se hvor hurtigt man kan gennemføre en bane i Hitman og så stadig få Silent Assasin rank.

i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

Rettet en gang, sidst af RAC ().

Originally posted by Fragman
    et spild er kan gennemføres på under 12 timer intensivt er imo ikke værd at købe.......medmindre der er en rigtig god multiplayer del også.

Ja det er korrekt, der intet værrer end et skuffende spil der ikke er særligt langt men har kostede en del penge.
    Derfor ville jeg lige høre hvor meget man nu fik for den 100 lap jeg smed efter HL2: Episode One, da jeg mener at 100 kr. ihvertfald er et halvt (tidsmæssigt) nyt spil værd.
    Men jeg er stadig igang med at downloade det, så jeg skal ikke kommentere om det er godt, knald eller fald.

i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

• Episode 1 er jo som sådan ikke et nyt spil, det er mere en udvidelsespakke. VALVe har jo valgt at sende 4 episoder ud i løbet af 2 år, da de mener at det er bedre end at vente 2 år på et spil der tager 20 timer at gennemføre

i5 2500k @ 4.4GHz w/ Antec Kühler 620

GIGABYTE GA-Z68AP-D3

Corsair Vengeance 2x4GB 1600MHz

XFX Radeon HD 5850 BE

Corsair TX650 V2

Creative SB Audigy SE

Originally posted by Nice2u
    Episode 1 er jo som sådan ikke et nyt spil, det er mere en udvidelsespakke. VALVe har jo valgt at sende 4 episoder ud i løbet af 2 år, da de mener at det er bedre end at vente 2 år på et spil der tager 20 timer at gennemføre

Ja det er ihvertfald et uset stunt.

Ja det er ihvertfald et uset stunt

Ikke helt, opposing force og blue shift var heller ikke halvt så lange som halflife 1. 8)

R7 1800X Win 10
    2 x 8 GB G.Skill 3200 MHz
    MSI RX VEGA 64 8 GB Asus Rog Crosshair VI
    512 GB Samsung 960 m.2 ssd + div. ssd og lager hdd

LG 4163b DVD + - r/rw og DVD ram
    AOC AGON AG271QX Fractal R4
    Razer Spex, G602 mus, osv
    .

Originally posted by Razorblade

Ikke helt, opposing force og blue shift var heller ikke halvt så lange som halflife 1. 8)

Hehe, det har du jo som sådan delvis ret i, dog var Blue Shift og Opposing Force ikke et helt spil i to bidder, men mere to forskellige udvidelsespakker der havde næsten det samme plot :D

GIGABYTE GA-Z68AP-D3

XFX Radeon HD 5850 BE

Corsair TX650 V2

Creative SB Audigy SE

• Er ved at hente det via. steam nu. Damn der skal games i aften!

|GIGABYTE P67|Intel i5 2500K|
    |8GB CORSAIR PC1600|GIGABYTE GTX570|
    |120GB INTEL 510 SSD|Logitech G500|Logitech Illuminated|
    |FRACTAL DESIGN R3|Sennheiser HD555|Steelseries|650W CORSAIR|

• Nej nej nej, er det en udvidelse til HL2? Eller er det et separat spil?

ASUS P8P67 PRO B3, Socket-1155 - Zalman CNPS9900

Intel® Core? i5-2500K Processor @ 4ghz

Corsair Vengeance? DDR3 1600MHz 8GB CL9

MSI GeForce GTX 560Ti 1GB

2x1,5TB WD - 4x 2TB Samsung HDD's

Cooler Master CM 690 II Advanced - Corsair HX 750W

BenQ 27" LED GW2760HM

Originally posted by Hayes
    Seperat spil

Nice ellers ville det da også være kedeligt for mig, ikke at undersøge det før jeg anskaffede mig det :dance:

ASUS P8P67 PRO B3, Socket-1155 - Zalman CNPS9900

Intel® Core? i5-2500K Processor @ 4ghz

Corsair Vengeance? DDR3 1600MHz 8GB CL9

MSI GeForce GTX 560Ti 1GB

2x1,5TB WD - 4x 2TB Samsung HDD's

Cooler Master CM 690 II Advanced - Corsair HX 750W

BenQ 27" LED GW2760HM

• nu ved jeg ikke hvor meget i følger med her på forum, men jg snakkede med en udvikler da den første lille udvidelse - som var mere en demo, udkom, og han fortalte at de delte hl2 op, sådan at man købte et komplet spil (det første), og så for at de hele tiden kunne være med på de grafiske noder og stadig holde et godt gameplay, så ville de lancere små bidder af spillet hele tiden. På den måde kan de sælge relativt billige spil med alt inden for de nyeste grafiske teknologier, og det endda inden for rimelighedens grænser af tid :) ...

hvis det giver nogen mening?

• 199,- er stadig dyrt for et spil der varer hvad, 3-5 timer - imo. Når de så har udgivet alle 3 dele får man et normalt spil ud af det som måske varer 10-13 timer (Hvilket er i den lave ende af spil) som du så har betalt 600 kr for, og som har taget dem 18 måneder at producere (Igen, meget lavt tal). Synes det er skidt :/

Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

Originally posted by Søndergård
    Jeg er desværre foruden min stationære pc de næste 3 uger så jeg kan ikke komme til at game det :( Smid da endelig nogle shots :D

me too... piv piv... smid nogen shots!

• hallo det varer jo ikke 3-5timer.
    Tager da en del længere tid hvis man gør det stille og roligt og får alle detaljer med. Og ikke bare spurter igennem banerne som en eller anden Ben Johnson

Originally posted by Sukkerfar
    hallo det varer jo ikke 3-5timer.
    Tager da en del længere tid hvis man gør det stille og roligt og får alle detaljer med. Og ikke bare spurter igennem banerne som en eller anden Ben Johnson

Ja hvis du hele tiden dør og er til trial and error processen.. Så kan det da godt komme op på 25+ timer.. Men det er jeg desværre ikke, jeg gider ikke rende rundt i de samme miljøer/rum hele tiden.

Rig:

Originally posted by FlexQ
    nu ved jeg ikke hvor meget i følger med her på forum, men jg snakkede med en udvikler da den første lille udvidelse - som var mere en demo, udkom, og han fortalte at de delte hl2 op, sådan at man købte et komplet spil (det første), og så for at de hele tiden kunne være med på de grafiske noder og stadig holde et godt gameplay, så ville de lancere små bidder af spillet hele tiden. På den måde kan de sælge relativt billige spil med alt inden for de nyeste grafiske teknologier, og det endda inden for rimelighedens grænser af tid :) ...

hvis det giver nogen mening?

De har kun tænkt sig at lave 3 episoder indtil videre, den 4. episode skal ifølge VALVe laves af et andet spilfirma, hvilket tyder på er Ritual. Så kan det jo tænkes at VALVe vil lave HL3 mens Episode 4 bliver udviklet (Ja, det er blevet bekræftet af Gabe Newell at HL3 vil komme ud om et par år)

GIGABYTE GA-Z68AP-D3

XFX Radeon HD 5850 BE

Corsair TX650 V2

Creative SB Audigy SE

Originally posted by Nice2u

De har kun tænkt sig at lave 3 episoder indtil videre, den 4. episode skal ifølge VALVe laves af et andet spilfirma, hvilket tyder på er Ritual. Så kan det jo tænkes at VALVe vil lave HL3 mens Episode 4 bliver udviklet (Ja, det er blevet bekræftet af Gabe Newell at HL3 vil komme ud om et par år)

Se DET er til gengæld noget man kan glæde sig til :clap:

Rig:

• Hehe ja, men du så selv hvor lang tid det tog for dem at lave HL2 (6 år), og de vil først være færdige med at lave de 3 episoder til sommer 2007, så jeg tror ikke vi skal regne med at få HL3 før 2010.... 8)

GIGABYTE GA-Z68AP-D3

XFX Radeon HD 5850 BE

Corsair TX650 V2

Creative SB Audigy SE