Meet The Feebles

  • Gamle Peter jackson film.. 100 % cult status.. har aldrig taget mig sammen til at se hverken Braindead, Bad taste eller Meet the feebles. Især pga jeg så noget ret så nastye klip af braindead da jeg var ca 12-13 år.. i min familie har vi aldrig kunnet lide splatter..

  • Braindead kan varmt anbefales :9xo


    |GIGABYTE P67|Intel i5 2500K|
    |8GB CORSAIR PC1600|GIGABYTE GTX570|
    |120GB INTEL 510 SSD|Logitech G500|Logitech Illuminated|
    |FRACTAL DESIGN R3|Sennheiser HD555|Steelseries|650W CORSAIR|

  • Altså, vil nu sige at de her film ikke er normale. De er så langt ude imo. Hvis de skal anbefales. skal de anbefales til folk der kan lide virkelig - undskyld sproget - fucked up film ;). Jeg kan nu efter ca. 3 år huske hvad jeg så da jeg så de klip. Fordi jeg fandt dem ret så forstyrrende og de har limet sig fast til min nethinde resten af livet tror jeg.


    Bad taste handler jo om en flok rumvæsner der kommer til jorden og vil bruge menneskekød som deres nye specialitet i deres galatkiske fødekæde. Det er ikke et normalt koncept!

  • Quote

    Originally posted by Søndergård
    Braindead kan varmt anbefales :9xo


    de film er så langt ude at når man så ser ringenes herre tænker man over om det er ham der har lavet ringenes herre

  • Den er for sej - Braindead og Bad Taste kan også varmt anbefales. Dog mener jeg, at mr Jackson er faldet af på den de seneste år med film som Lord of the Rings. Ufatteligt dårlige film - en forbrydelse mod Tolkiens forfatterskab!


    EB

  • Quote

    Originally posted by Fino
    Bad taste handler jo om en flok rumvæsner der kommer til jorden og vil bruge menneskekød som deres nye specialitet i deres galatkiske fødekæde. Det er ikke et normalt koncept!


    Syndes nu ellers det er et meget fedt koncept jeg elsker i hvert fald alle PJ første film også The Frighteners..


    Men hvis du vil høre underlige plot så se Bubba Ho-tep (som efter min mening er på højde med alle de andre Bruce Campbell kult klassikere.. selv om den kun er 4 år gammel)


    Elvis og JFK (som er neger) er på et plejehjem hvor en egyptisk mumie i cowboy tøj suger sjælen ud af røven på beboerne imens de sover og så maler heroglyf grafitti på WCet.. Elvis og JFK tager det nu på dem selv at bekæmpe mumien...


    og hvis det ikke er underligt nok for dig... så er efterfølgeren Bubba Nosferatu på trapperne :P


    Fed7haS

  • Altså, jeg kan godt lide the frighteners. den er både sjov og god. Men problemet med PJ's gamle film er jo at jeg ikke kan lide splatter på nogen måde (selvom det er dårligt lavet). Og tanken om dukker der brækker sig (sku jeg mene de gør i Meet The Feebles aight?) er sku ikk min kop té. Kunne godt tænke mig at se dem siden de har fået så "god" omtale men jeg har simpelthen ikk haft nok mod til at sætte mig ned og se det -.-.