Har læst nogle steder at folk skriver at på position feks 28,58 er der et eller andet specielt. Men mit spørgsmål er hvordan kan de se det?

Map position= hvordan
-
-
Installer et addon der viser det. F.eks. Titan panel:
http://curse-gaming.com/en/wow/addons-860-1-titan-panel.html
-
Originally posted by skaaning
Har læst nogle steder at folk skriver at på position feks 28,58 er der et eller andet specielt. Men mit spørgsmål er hvordan kan de se det?Det er koordinater, du kender vel Thottbot.com?
Hent cosmos, der får du koordinater + en søge bar, dvs. du kan skrive navnet på din quest og få svar med det samme. -
Originally posted by Morten
Det er koordinater, du kender vel Thottbot.com?
Hent cosmos, der får du koordinater + en søge bar, dvs. du kan skrive navnet på din quest og få svar med det samme.Jo kender thottbot.com og ved at det er kordinater. Men det var jo ikke mit spørgsmål!
-
Går dit spørgsmål ud på hvordan folk ved at tingene er der , eller hvad ? ;s
Er ikke helt med.
-
Jo kender thottbot.com og ved at det er kordinater. Men det var jo ikke mit spørgsmål!
Hvad fanden er dit spørgsmål så? Det eksempel du brugte med 28,58 er koordinater?
-
Originally posted by Morten
Hvad fanden er dit spørgsmål så? Det eksempel du brugte med 28,58 er koordinater?
At jeg ikke kunne se nogle steder i Spillet World of Warcraft, at det viser kordinater
-
Det gør det heller ikke, alle har addons ;D
-
Det er add-ons der viser de kordinator. De add-ons som er blevet postet tidligere.
-
Originally posted by DXC
Det er add-ons der viser de kordinator. De add-ons som er blevet postet tidligere.Ja det forstod jeg. Og har også installeret dem. Svaret bare lige på det andet spørgsmål.
-
-
HAHA
-
Ja det forstod jeg. Og har også installeret dem. Svaret bare lige på det andet spørgsmål.
Hvilket spgs. ?
-
Af alle addons jeg har prøvet er cosmos det værste l***.
Fyldt med bugs, og flydt med options du aldrig kommer til at bruge.
Nurfed og CT-mods derimod er dejlige.
-
Hvor er den da sød
-
Originally posted by Deef
Af alle addons jeg har prøvet er cosmos det værste l***.Fyldt med bugs, og flydt med options du aldrig kommer til at bruge.
Nurfed og CT-mods derimod er dejlige.
Ang. de options... Du kan til enhver tid bare slette dem du mener du ikke har brug for, Cosmos har alt at byde på og er også forbilledet for alle de andre fake UI's som godt kan vise sig at være bedre indrettet osv. men de har ikke ligeså meget at byde på.
-
Enig med Deef... Cosmos er noget latterligt pis der f**ker dit wow op..
Vil derimod sige CT_mod er meget nemt og simpelt.. og det er ikke så ødelæggende..
-
Reborn UI ftw
-
Originally posted by Problack Dragon
Reborn UI ftwQFT
Så det lige, damn det er lækkert! -
Det er forresten en fra Nihilum der har lavet det.
http://www.nihilum.co.uk/rebornui/
Dem som fik World First C'Thun Kill. z0mg