Probs med Itunes.

  • Ikke for at kabre din tråd men da jeg har et Itunes spørgsmål så jeg ingen grund til at lave en ny tråd.. håber det er ok :D


    Jeg har 2 ipods men lige meget hvad jeg gør kan jeg ikke finde ud af hvordan jeg får ipod nr.2 til ikke at updatere ipod nr.1s bibilotek.. så begge ipods ender up med alle de samme sange.. og det er sgu ikke meningen :P jeg vil have noget forskæligt på dem.. men jeg kan ikke finde ud af hvordan jeg gør? :S:S


    Fed7haS

  • Quote

    Originally posted by Firedog
    jeg har et lille problem.. jeg vil gerne bestemme hvilket lydkort min itunes skal bruge.. lige nu bruger den mit Headset men skal bruge mit bundkorts lydkort.. how?


    Bruger iTunes dit headset´s lydkort ? ... Hvordan det ?

  • [quote]Originally posted by Fed7haS
    Ikke for at kabre din tråd men da jeg har et Itunes spørgsmål så jeg ingen grund til at lave en ny tråd.. håber det er ok :D


    Jeg har 2 ipods men lige meget hvad jeg gør kan jeg ikke finde ud af hvordan jeg får ipod nr.2 til ikke at updatere ipod nr.1s bibilotek.. så begge ipods ender up med alle de samme sange.. og det er sgu ikke meningen :P jeg vil have noget forskæligt på dem.. men jeg kan ikke finde ud af hvordan jeg gør? :S:S


    Fed7haS[/quote


    Jeg har også haft det samme problem og det er bare press !


    Mit råd er at bruge Winamp med en Ipod plugin :dance:

  • Quote

    Originally posted by Fed7haS
    Ikke for at kabre din tråd men da jeg har et Itunes spørgsmål så jeg ingen grund til at lave en ny tråd.. håber det er ok :D


    Jeg har 2 ipods men lige meget hvad jeg gør kan jeg ikke finde ud af hvordan jeg får ipod nr.2 til ikke at updatere ipod nr.1s bibilotek.. så begge ipods ender up med alle de samme sange.. og det er sgu ikke meningen :P jeg vil have noget forskæligt på dem.. men jeg kan ikke finde ud af hvordan jeg gør? :S:S


    Fed7haS


    Det kan godt lade sig gøre, du skal bare gå ind i indstillinger, og sætte den ene op til kun at opdaterer en mappe, men så ipod 2 til at opdaterer fra en anden mappe.


    Men problemet er du skal gører det hvergang du skifter imellem dem, og du skal sikkert også lave en save liste til hver af dem, så ja brug winamp ;)

    Asus Deluxe X99 Intel I7 5930k 3.5 @ 4.6 Socket 2011 v3 - H2O
    Asus Nvidia - 2 x 980 Ti i SLI - Asus 27" g-sync PG278QE
    OCZ Express RevoDrive 3 x2 SSD 240 GB 1500/1225 MB/S
    HyperX Preadator DDR4 32 gb 8 x 4 gb 3000 Mhz
    ThermalTake ToughPower 1200Watt - Windows 10, 64 bit Blog

    Rettet 2 gange, sidst af Meinder ().

  • Sorry ot..


    Jeg spørger også lige lidt her..


    Jeg har lidt problemer med at få fat i min ipod nano 4 gb, har installeret en nye're ml ipod fill til winamp, men kan ik finde min ipod i min media liste ???

    Asus Deluxe X99 Intel I7 5930k 3.5 @ 4.6 Socket 2011 v3 - H2O
    Asus Nvidia - 2 x 980 Ti i SLI - Asus 27" g-sync PG278QE
    OCZ Express RevoDrive 3 x2 SSD 240 GB 1500/1225 MB/S
    HyperX Preadator DDR4 32 gb 8 x 4 gb 3000 Mhz
    ThermalTake ToughPower 1200Watt - Windows 10, 64 bit Blog

    Rettet 2 gange, sidst af Meinder ().

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten


    Bruger iTunes dit headset´s lydkort ? ... Hvordan det ?


    hmm.. mit lydkort på i headsettet, er sat til Windows default.. så derfor bruger den det lydkort.. men jeg vil have den skal bruge mit andet :D