Indlæg af Newb^

    Hejsa skal til at lave en OSO opgave ..


    Og tænkte på hvilket slags problematikker findes der i denne branche ?


    Omkring en It ingeniør ..


    håber i kan hjælpe mig :)

    Heejsa er der nogle af jer som kender et program hvor kan man hente alle sin smser fra sin mobil ned på ens computer ? :O

    Heejsa er der nogle af jer som kender et program hvor kan man hente alle sin smser fra sin mobil ned på ens computer ? :O

    Hejsa jeg har et problem her som jeg ikk kan løse ..


    Min kæreste har lige haft sin bærbar sendt til reperation pga. noget med skærmen og tastaturet ..


    Og nu er der forsvundet MS Paint og Spillene dvs . 7.kabale ovs ovs ..


    Er der nolge af jer som ved hvordan man får det tilbage ?

    Jeg mangler et Krypterings program ..


    Jeg bruger selv Hide folder 3,1 men det en trial version.


    Nogle som kender en et freeware program til at kryptere filer og som virkelig ordenligt og som er nemt at bruge ?



    håber i kan hjælpe mig ?

    [quote]Originally posted by Fed7haS
    Ikke for at kabre din tråd men da jeg har et Itunes spørgsmål så jeg ingen grund til at lave en ny tråd.. håber det er ok :D


    Jeg har 2 ipods men lige meget hvad jeg gør kan jeg ikke finde ud af hvordan jeg får ipod nr.2 til ikke at updatere ipod nr.1s bibilotek.. så begge ipods ender up med alle de samme sange.. og det er sgu ikke meningen :P jeg vil have noget forskæligt på dem.. men jeg kan ikke finde ud af hvordan jeg gør? :S:S


    Fed7haS[/quote


    Jeg har også haft det samme problem og det er bare press !


    Mit råd er at bruge Winamp med en Ipod plugin :dance:

    Jeg har et problem jeg har et par film som er mine EGEN :) og vil gerne have oveføert dem på min computer .. men jeg hra prøvet en del af programmer , men vil gerne have gjort det på den måde at det bliver en film med undertekster i = EN enkel film med dvden på og undertekster på :) hvis i forstå ? kender i et ordenligt program til det ? :)


    håber i ka hjælpe :)

    Quote

    Originally posted by Zlinky
    Tryk på telefon og ring til dem, så får du en ny nøgle hvis jeg husker rigtigt.


    Siger mange tak , vil jeg gøre imorgen

    Jeg har installeret Windows for mange gange på min computer og man skal jo også huske at aktivere Windows og nu er den begyndt at lave det her fejl som i kan se på billedet ..


    og mit Windows licens er ÆGTE ! ..


    Håber i kan hjælpe mig er ny her