Jag känner en bot

  • Quote

    Originally posted by AbeTis


    Lige mine ord :9xo


    Jeg med på jeres båd! ;)

    I7-2600K @ 3,4 Ghz
    ASUS SABERTOOTH P67 B3
    OCZ Vertex 3 120GB + 5TB lager
    Corsair Vengeance 2 x 4 GB @ 1600mhz
    ASUS DVD Drev/Brænder
    ASUS 8800GTX
    CM HAF X
    ______________________________

  • Jeg hørte den for første gang for over 2 måneder siden.. :S en af mine venner fandt den, også har han bare sprædt den ud til alle hans irc/cs venner.. :P det nice..


    JEg synes den er fed.. især på diskoteket, hvor der er lækker lyd..


    //Out - EcoPa

  • Quote

    Originally posted by Tarantula
    Det har været et monsterhit i nogle måneder nu.. Købte selv singlen for omkring 2 1/2 måned, så er ved at være lidt træt af den!


    det er vel ikke basshunter - boten anna du har købt på singel for nogle måneder siden fordi at så er du blevet snydt da den først er kommet på singel nu her! eller den kommer "officielt imorgen" men har fået min fra cdon.dk men man kunne hente alle hans sange på hans hjemmeside indtil han fik dem sat til produktion så nu er der kun vi sidder i ventrilo og spiller dotA (skrevet på dansk)

  • Så fik jeg lært den!!!


    Var ude og køre studenterkørsel idag, ja, den bliver spillet :P
    Vi var allerede færdige kl.22:30 eller sårn noget lårt, altså for tidligt, så videre gik turen for 1/3 til 1/2 af klassen til KBH, hvorfor vi smuttede ind på A-bar, hvor der desværre, som normalvis var skodmusik, men efterfølgende tumlede vi ned til IN, og der spillede de den kraftædme :D - Og folk sang sq med, ligesom vi havde gjort i vognen ved kørslen tidligere på dagen..


    Efter at have hørt den omkring 20 gange nu, er teksten faldet på plads "Jeg kender en bot, hun hedder Anna, Anna hedder hun, og hun kan banne, banne dig for hårdt, jeg kender en bot"


    - Men kan selvfølgelig være fordi der var lidt speciel gæst liste idag, var ikke så mange HTX'ere (drenge), heldigvis, men en fandens mange af dem med de lyseblå banditter, dvs. HF'erne, og det var udelukkende tøser, og så var de tændte på lidt af hvert, så kanon aften alt i alt :evil: (og kanon sødt personale ved gadaroben)..


    *Beklager eventuelle stavefejl, håber ikke de er tilstedeværende, men min promile er på sit højeste før det går galt... 21 pils (og NEJ, jeg vil ikke prøve at snuppe 9 mere inden jeg går iseng, så vil jeg hellere stemples som noob :)) ) - beklager*


    EDIT:
    Nogen der ved hvornår nightleif / dndk eller hva' fan' det hedder fyrre billederne op ? :ph34r: