Hmmm er der nogen der har en god "opsætning" til ens wow så det køre mere flyende.. ?
opsætning ?
-
-
Originally posted by Noller
Hmmm er der nogen der har en god "opsætning" til ens wow så det køre mere flyende.. ?
Kommer helt an på dit system..
OFFTOPIC: Din sig er for stor.. -
Jep, opløsning 1024x768
Alle settings på low og alle details taget fra
-
Jeg kører 1286x1024 og alt på high og fuldt ct og ometh mod...
-
Originally posted by niller
Jeg kører 1286x1024 og alt på high og fuldt ct og ometh mod...Hvor mange fps har du?
-
Originally posted by niller
Jeg kører 1286x1024 og alt på high og fuldt ct og ometh mod...Hmm ok, kan du ikke køre mere?
Jeg kører i 16x12 med alting på max alle tænkelige steder
Og det laveste den har været på var da vi aoede en masse mobs(Nef måske) der kom den ned på 9... Men ellers ligger den på 30-70... Måske nogengange 23-28...
-
Kunne i for en gangs skyld proppe jeres e-peniser tilbage i bukserne og hjælpe manden i stedet?
-
Originally posted by fookhar
Kunne i for en gangs skyld proppe jeres e-peniser tilbage i bukserne og hjælpe manden i stedet?Tja som der blev spurgt tidligere i tråden så skal man helst vidde hans system først?
Når man ikke ved det er der ikke så meget at gøre...
Ellers så det kører mest flydende:
640x480, slå alting fra, sæt alt ned på det laveste mulige... Bum basta
Så frem med vores e-peniser igen
-
Originally posted by købkøb
Tja som der blev spurgt tidligere i tråden så skal man helst vidde hans system først?
Når man ikke ved det er der ikke så meget at gøre...
Kan stadig ikke se hvorfor det skulle være en grund til at snakke om hvor godt det kører på din PC?
-
Originally posted by fookhar
Kan stadig ikke se hvorfor det skulle være en grund til at snakke om hvor godt det kører på din PC?
Virkede bare som om niller havde en bedre PC end mig men kørte lavere indstillinger...