Slange æder Flodhest

  • Quote

    Originally posted by -=WOF=-^XavieR^
    Interesserede kan læse lidt om anacondaer her. :)


    http://www.unmuseum.org/bigsnake.htm


    Han$en hvem søren har bildt dig ind det er en Klippepyton???
    læs evt denne tråd. :) http://board.freeones.com/showthread.php?t=73380


    Bildt mig ind? Efter 7 år med krybdyr, og specielt slanger ved man hvordan en Anaconda og en Klippepython ser ud, og hvor dyrene lever ;) Tro mig, jeg er sikker i min sag her, og kan hurtigt skaffe dig flere der siger samme. :9xo

  • Quote

    Originally posted by købkøb


    Ok? Og hvad betyder det så?


    Tænkte også apu fra simpsons? Nu lyder det bare som noget zulu afrikaner stamme snak :))


    LOL! jamen jeg giver dig 100% ret... det stammer fra afrika... hvad det betyder aner jeg ikke... men prøv at øv dig på det... Det lyder rigtig godt :))



    Quote

    Originally posted by Han$en


    Ked af det champ, men Flodheste lever i Afrika, og Anacondaen er fra Amzonas i sydamerika ;)


    Slangen er derimod en Klippepython :D


    hehe... oki doki... Har slet ikke forstand på sådan noget... Så bare filmen anaconda og gættede ude i det blå... :$

  • SHIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIT :pokey: :boxed: 8o

  • Quote

    Originally posted by Han$en


    Bildt mig ind? Efter 7 år med krybdyr, og specielt slanger ved man hvordan en Anaconda og en Klippepython ser ud, og hvor dyrene lever ;) Tro mig, jeg er sikker i min sag her, og kan hurtigt skaffe dig flere der siger samme. :9xo

    Nu kender jeg også en del til krybdyr.. faktisk en hel del.. og der er no way in hell du kan sidde og sige ud fra billede matrialet at det er klippe pyton Eller en Net pyton.. Men altså nægter du og tro det er en anaconda, ja så skal jeg ikke fjase mere i det.. hehe :cheers:

  • Quote

    Originally posted by -=WOF=-^XavieR^

    Nu kender jeg også en del til krybdyr.. faktisk en hel del.. og der er no way in hell du kan sidde og sige ud fra billede matrialet at det er klippe pyton Eller en Net pyton.. Men altså nægter du og tro det er en anaconda, ja så skal jeg ikke fjase mere i det.. hehe :cheers:


    Nu er jeg ikke ude på at starte en diskussion og at vi skal blive uvenner osv. men... På det sidste link er jeg 100% sikker! Kender du til slanger kan du også se det på mønstret :D Der er kun en slange i verden med den form for mønster ;) Og den med Anacondaen kan du også selv regne ud.. Anaconda lever i Central - og Syd Amerika, og Flodhesten er fra Afrika.. Så medmindre man har fodret en Anaconda med en impoteret Flodhest, så giver det sig selv :cheers:

  • Quote

    Originally posted by deaz
    Der var jo også den der "slange" der åd en aligator... problemet var at aligatorens hale stak hul i skinnet på slangen og de døde begge 2 af det... :P


    Prøv at hør her.. Jeg tror ikke der er flere af os der har brug for sådan nogle historier.. ;(


    Hehe :D

  • Det er jo helt sygt :S Damn, en syg slange.. Må sq være noget af en mundfuld :P

    Mobo: Gigabyte P35-DS3 - CPU: Intel Core 2 duo E-6600@ 3.4ghz
    RAM: 2x2 GB Crucial BallistiX Tracer dual 800 Mhz
    GPU: Inno3D NVidia GeForce 8800GT 512 MB GDDR3 - Core: 702 Mhz - Memory: 1053
    HD: Maxtor fluid 7200 rpm 80GB, Seagate Barracude 160 GB 7200 rpm, Samsung 250 GB 7200 rpm. -
    Køling: CPU: Vandkølet - GPU: Standardkøler

  • Quote

    Originally posted by Prectar


    Den var bare en smule klam :ohmy:


    Om ikke andet, kunne man da godt liiige ha givet den slange lidt toiletpapir, så den da havde sluppet for det fine "snask"

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

  • Quote

    Originally posted by Morten
    Ja, men det er vist aldrig sket?
    Men føj den der film med Slangen vs. Grisen, man havde ikke behøvet at se hvad der skete bagfra grisen 8o


    haha, præcis..! det var en smule klamt