Lave vcore mod på Asrock kort? hva skal man bruge=

Originally posted by Fine
    var det ikke letter og bare lodde de 2 punkter sammen.
    går det galt er bundkortet sikker futtet af alligevel. og lodde tin kan alså fjernes igen,med en tinsuger.

du kan også lodde 2 ledninger på og sætte en kontakt på. så kan du slå det fra og til efter behov.

eR ikk vild med at lodde på så små lodninger for jeg er ikk verdens bedste til at lode, så det ender som regl med at blive en stor klat tin:P

Tror jeg vil prøve at bruge blyant, men ska li først finde helt præsist hvor jeg ska forbinde de 2... (ret svært at orientere sig efter det billede jeg postede)

B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

Originally posted by Fine
    var det ikke letter og bare lodde de 2 punkter sammen.
    går det galt er bundkortet sikker futtet af alligevel. og lodde tin kan alså fjernes igen,med en tinsuger.

du kan også lodde 2 ledninger på og sætte en kontakt på. så kan du slå det fra og til efter behov.

hvor kan man få sådan en tinsluger henne?

Corsair Spec Alpha Red Custom, dual rad + single rad in front - Intel 7600k@4.9 1,24 vcore watercooled - 8GB Geil Forza DDR4 3000mhz - 450W Thermaltake SMART PSU - Kingston HyperX 240GB SSD - Asus GTX1060.

• ægte blyanter kan bruges ja..og er nemt at få af igen...artic silver burde også kunne bruges, da sølv er ledende....

Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

• ægte blyanter er det ikke til at gøre en modstand mindre.. ikke til at forbinde to punkter vel?

Corsair Spec Alpha Red Custom, dual rad + single rad in front - Intel 7600k@4.9 1,24 vcore watercooled - 8GB Geil Forza DDR4 3000mhz - 450W Thermaltake SMART PSU - Kingston HyperX 240GB SSD - Asus GTX1060.

Originally posted by Fragman
    ægte blyanter kan bruges ja..og er nemt at få af igen...artic silver burde også kunne bruges, da sølv er ledende....

Jeg har artic silver :D

Sikker på det vil virke? :ohmy:

B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

• manden vil jo ikke ofre nogle klejner på at købe conductive ink eller lign... :) så vi er ude i noget alternativt....

TiTan silver er også noget fedtet kølepasta der burde blive liggende....

Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

Originally posted by Fragman
    manden vil jo ikke ofre nogle klejner på at købe conductive ink eller lign... :) så vi er ude i noget alternativt....

TiTan silver er også noget fedtet kølepasta der burde blive liggende....

Jeg tror heller ikke AS er ledende nok. Jeg tror det skal være ret ledende for at give konsistent resultat.

Originally posted by SlackeR

Jeg tror heller ikke AS er ledende nok. Jeg tror det skal være ret ledende for at give konsistent resultat.

Fik at vide på OCW's forum at AS ikk er ledende nok til det desværre...

Og, jo jeg vil da gerne bruge klejner på det, men hvis det ka gøres billigt så har jeg ikk lyst til at smide 120kr (f.eks.) efter det der i thansen når jeg kun ska lave det mod 1 gang :)

• jeg havde købt det eller solgt boardet og købt nyt... hvem siger du ikke kommer til at lave vmods igen?