Satte lige stativet op, og fik taget et par skud af solnedgangen...
Billedet kunne klart være bedre, men kan rigtig godt lide farverne
Satte lige stativet op, og fik taget et par skud af solnedgangen...
Billedet kunne klart være bedre, men kan rigtig godt lide farverne
En smule redigering i photoshop og billedet er gjordt skarpere og tydeligere i farverne.
Dog er det kun hurtigt redigeret og kunne selvfølgelig gøres bedre men det er bedre end original billedet.
for mørkt
for uskarpt
for meget støj i billedet
fornuftig komposition
QuoteOriginally posted by Aagaard1000
En smule redigering i photoshop og billedet er gjordt skarpere og tydeligere i farverne.
Dog er det kun hurtigt redigeret og kunne selvfølgelig gøres bedre men det er bedre end original billedet.
Ok, skal lige høre hvad du har gjort i photoshop...?
for sent taget, solen er væk
ingen sol på
træet sku ha stået lidt skarpere
fedt nok at træet er med
Yes kompositionen er jeg også med. Super fed. Men ja, du skulle nok have taget det lidt tidligere på aftenen
QuoteOriginally posted by Aagaard1000
Kan diskuteres
Der er kommet meget mere snisk snask i form af nogle underlige farver oppe i venstre hjørne..
QuoteOriginally posted by Lecter
Yes kompositionen er jeg også med. Super fed. Men ja, du skulle nok have taget det lidt tidligere på aftenen
Tror jeg prøver at gøre det om i aften, hvis vejret tillader det, med skarpere træ
og lidt tidligere....
QuoteOriginally posted by Wabbi
Tror jeg prøver at gøre det om i aften, hvis vejret tillader det, med skarpere træ
og lidt tidligere....
I dag er det dog lidt sværere da der ikke er sol
Very nice, very nice indeed WHAT..
yes så skal støjen bare fjernes
Lidt for meget af den sol der, ellers godt klaret
De tynde grene på træet ka desværre også godt ligne dårlig optik...
Evt. skær noget af den store, sorte bund væk?
QuoteOriginally posted by KarGa
Lidt for meget af den sol der, ellers godt klaret
De tynde grene på træet ka desværre også godt ligne dårlig optik...
Evt. skær noget af den store, sorte bund væk?
Er slet ikke enig.. Syntes solen er helt passende, kunne sagtens have set en sådan solnedgang i virkeligheden, og grenene er blevet langt mere tydelig..
Det er bare godt redigeret _WHAT_
QuoteOriginally posted by learner
Er slet ikke enig.. Syntes solen er helt passende, kunne sagtens have set en sådan solnedgang i virkeligheden, og grenene er blevet langt mere tydelig..
Du er da godt nok noget af en Rasmus Modsat, hva?
QuoteOriginally posted by KarGa
Du er da godt nok noget af en Rasmus Modsat, hva?
Tjaee, kan man vel godt sige, eller også er du?.. Jeg siger bare min mening, og der er åbenbart flere der deler den
kan meget godt lide billed nr. 2.. fantastiske farver!
Syntes lyset i mit edit passer meget godt og kunne nemt passe med virkeligheden. Der er grænser for hvad man kan lave med et low class jpg som det her. Der er fjernet meget støj i det jeg har lagt op rigtig meget. En del af det skyldes jpg artifacting pga. den ringe kvalitet.
Men hvis det er skudt med et lille ixus editet og jeg reediter er det sgu ikke helt galt imo
QuoteOriginally posted by _WHAT_
Men hvis det er skudt med et lille ixus editet og jeg reediter er det sgu ikke helt galt imo
Årrh WHAT, hvis du skal brokke dig så får du da bare originalen...