Jeres top 3 over hade-sange

  • 1: Tysk Schlager musik


    2: Absolute Harmonika på strøget


    3: Og sådan noget satan larme skrige ting musik, det kan jeg heller ikke tage

  • 1: James Blunt - You're Beautiful
    2: Black Eyed Peas - My Humps
    3: Bryan Rice - No Promises


    Kelly Clarkson ligger der også med Because of You men jeg hader No Promises lidt mere ;)

  • 1. ALT RAP/HIP HOP


    2. Shakira
    3. alt black eyed peas musik men især Pump it.

    Intel i5-4690K @ 4,7ghz
    Coolmaster EVO212
    ASUS Z97-A
    Crucial Ballistix Sport 2x4GB
    Crucial MX100 240GB SSD
    Gigabyte 970 G1 4GB
    Fractal Design Arc Midi R2

  • Quote

    Originally posted by HuleFanden


    Godt at se du er så positiv, og holder dig til emnet - Skide godt! :9xo


    Quote

    Originally posted by Shooqer
    1: My Humps
    2: Sussi & Leo
    3: Keld & Hilda :))



    Dagens bedste post :pokey:


    jeg prøver skam bare at holde samme niveau som resten af tråden. :finger:
    kan slet ikke se hva det kommer mig ved, hva folk HADER :boxed: alt i denne tråd giver intede modspil, havde det nu bare været 'jeg sys dårligt om **** pga. etc....' kunne jeg og andre måske bruge denne tråd til noget, men undskylder da stærkt hvis niveauet bliver for højt :$

  • Quote

    Originally posted by SplatDK



    jeg prøver skam bare at holde samme niveau som resten af tråden. :finger:
    kan slet ikke se hva det kommer mig ved, hva folk HADER :boxed: alt i denne tråd giver intede modspil, havde det nu bare været 'jeg sys dårligt om **** pga. etc....' kunne jeg og andre måske bruge denne tråd til noget, men undskylder da stærkt hvis niveauet bliver for højt :$


    Synes da det er meget spændende at se hvilket musik folk bare ikke kan fordrage. Hvis du synes tråden er så lam forstår jeg slet ikke du vover dig herind :) Men må du sq selv om

    CPU: i5-6600k @ 4.2GHz
    GPU: GTX 1060 6GB
    RAM: 16GB DDR4 HyperX
    MOBO: Asus Z170i Pro Gaming
    SSD: Samsung 750 Evo 500GB
    Kabinet: Mini ITX Sugo SG13

  • Der er en del sange jeg hader, men der er især to jeg hader rigtig rigtig meget.


    På 2. pladsen har vi The Rasmus - In the Shadows. Jeg smadrede engang en clockradio fordi the voice spillede det *&#% tre gangen inden for 1½ time. Så kom lige til at "skubbe" lidt for hårdt til den.


    Men på den absolutte førsteplads er Rob Thomas med Lonely no more. Magen til lortenummer skal man lede længe efter (ja faktisk for evigt, da der ikke findes værre ;)). Især den lyd, der kommer utallige gange i omkvædet. "I don't wanna be lonely no more - I don't bla bla bla" *WHIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII* ARRRGHHHH :pokey:


    Desværre hader jeg den SÅ meget, at mine venner elsker at sætte den på, så snart de ser en mulighed hehe. Ganske irriterende.


    Black Eyed Peas' My Humps er musikalst ikke særligt inspirerende, men den er nu meget god til at få pigerne til at vride sig :D Pump it er til gengæld noget forfærdeligt lort.

  • Quote

    Originally posted by SplatDK



    jeg prøver skam bare at holde samme niveau som resten af tråden. :finger:
    kan slet ikke se hva det kommer mig ved, hva folk HADER :boxed: alt i denne tråd giver intede modspil, havde det nu bare været 'jeg sys dårligt om **** pga. etc....' kunne jeg og andre måske bruge denne tråd til noget, men undskylder da stærkt hvis niveauet bliver for højt :$


    Det er da en meget underholdene tråd! Hvis du ikke mener at du kan bruge denne tråd til noget ser jeg da gerne at du slet ikke skriver noget indlæg!


    Og dig som snakker om at du ikke kan bruge tråden til noget, hvad kan vi så bruge dit indlæg til 8o ?

    Intel i5-4690K @ 4,7ghz
    Coolmaster EVO212
    ASUS Z97-A
    Crucial Ballistix Sport 2x4GB
    Crucial MX100 240GB SSD
    Gigabyte 970 G1 4GB
    Fractal Design Arc Midi R2