hva fejler steam:S
hver gang jeg har trykket purchase ud for det spil jeg gerne vil have så viser den bare "siden kan ikke vises" og det gør den også på valvesoftware.com har i andre også det problem?
den viser det ved alle spil
hva fejler steam:S
hver gang jeg har trykket purchase ud for det spil jeg gerne vil have så viser den bare "siden kan ikke vises" og det gør den også på valvesoftware.com har i andre også det problem?
den viser det ved alle spil
Det virker fint her... Men jeg har hørt nogle rygter om at VALVe har sendt nogle patches ud til HL2: DM og CS:S, som er fyldt med bugs, der får Steam til at opføre sig underligt...
problemet er at jeg KUN har steam og ingen spil derfor vil jeg gerne købe source for lige at game en gang i mellem:P men kan jeg ikke komme til fordi at den giver mig bare siden kan ikke vises
Du har vel ikke installeret den nye IE7 beta? Hvis ikke, har du så evt. prøvet at logge af og på igen?
Kig evt. her http://forums.steampowered.com…display.php?s=&forumid=14
nope har jeg ikke
Kender en der havde sådan et problem (meget tæt på ihvertfald så vidt jeg kunne forstå på den person jeg kender)
Løsningen var at købe med et andet kreditkort, så virkede det uden problemer.
Er dog overhovedet ikke sikker på om det er det hos dig.
QuoteOriginally posted by Azjo
Kender en der havde sådan et problem (meget tæt på ihvertfald så vidt jeg kunne forstå på den person jeg kender)
Løsningen var at købe med et andet kreditkort, så virkede det uden problemer.
Er dog overhovedet ikke sikker på om det er det hos dig.
det har ikke noget med kortet at gøre endnu:P har løst problemet men hver gang jeg trykkede på purchase knappen så kom den med en blank side inden jeg skulle vælge noget som helst med kreditkort..
jeg gik så på nettet og fandt en anden version af steam nu virkede det men bare ikke med mit kreditkort den vil ikke tage imod det
men så er det også bare ærgeligt så får valve ikke mine penge så må jeg jo invistere i far cry istedet for-..-
Jeg tror at du er nødt til at købe et spil i en eller anden butik (sikkert også det nemmeste) og efter installation- så koble dig på steam, og vupti...