steam problem

• Det virker fint her... Men jeg har hørt nogle rygter om at VALVe har sendt nogle patches ud til HL2: DM og CS:S, som er fyldt med bugs, der får Steam til at opføre sig underligt...

i5 2500k @ 4.4GHz w/ Antec Kühler 620

GIGABYTE GA-Z68AP-D3

Corsair Vengeance 2x4GB 1600MHz

XFX Radeon HD 5850 BE

Corsair TX650 V2

Creative SB Audigy SE

Rettet en gang, sidst af Nice2u ().

• Kender en der havde sådan et problem (meget tæt på ihvertfald så vidt jeg kunne forstå på den person jeg kender)
    Løsningen var at købe med et andet kreditkort, så virkede det uden problemer.
    Er dog overhovedet ikke sikker på om det er det hos dig.

Core i7 930 @ 3600mhz @ 180x20
    Noctua NH-U12P Special Edition 1366 cpu cooler
    Asrock x58 Extreme
    OCZ3B2000C9LV6GK @ 9-9-9-30-1T@900mhz
    MSI N560GTX-TI Twin Frozr II 2GB GDDR5
    Kingston SSDNow V+ 128 GB (200mb R/W)
    Cooler Master 690 Kabinet | Seasonic X-650w PSU

Rettet en gang, sidst af Azjo ().

Originally posted by Azjo
    Kender en der havde sådan et problem (meget tæt på ihvertfald så vidt jeg kunne forstå på den person jeg kender)
    Løsningen var at købe med et andet kreditkort, så virkede det uden problemer.
    Er dog overhovedet ikke sikker på om det er det hos dig.

det har ikke noget med kortet at gøre endnu:P har løst problemet men hver gang jeg trykkede på purchase knappen så kom den med en blank side inden jeg skulle vælge noget som helst med kreditkort..

jeg gik så på nettet og fandt en anden version af steam nu virkede det men bare ikke med mit kreditkort :ph34r: den vil ikke tage imod det
    men så er det også bare ærgeligt så får valve ikke mine penge så må jeg jo invistere i far cry istedet for-..-

• Jeg tror at du er nødt til at købe et spil i en eller anden butik (sikkert også det nemmeste) og efter installation- så koble dig på steam, og vupti...

[SIZE=7]MOBO: ASUS M2N-E
    4Gb. GEIL DDR2 ram * AMD Dual 3800+
    ASUS EN9600 GT
    MAXTOR 120 Gb / SAMSUNG SP 120 Gb SP1213C
    Logitech G5.10 optical laser inputs
    NEC DVD Writer
    1.32G/532 LAN[/SIZE]