Håber han taler sandt denne gang ! Edit: Hmm - det gjorde han så ikke !

  • Arh - tænkte jeg det ikke nok? Han har det sku alt for godt her! :$


    "Jeg er blevet inviteret hertil som imam, og kun hvis muslimerne er utilfredse med mig og beder mig om at rejse, gør jeg det", siger han.


    Hvem har inviteret ham?! - Jeg har i hvert fald ikke! :T

  • Det er jo ikke fordi man undrer sig - det er jo ikke første gang ham og andre fra den forening - har det med at smide om sig med udtalelser, som de så trækker tilbage kort tid efter.
    Shit - så skal jeg stadig betale for, at den klaphat kan forsætte sit nasseri og sit landsforræderi. X(

  • nu når nogen her inde er så gode til at lave uderskrift indsamlinger.
    kan i så ikke lave en, hvor der skal være 5000 stemmer så er det ud med ham, helt sikker på at den danske regering er med på den :D

  • Quote

    Originally posted by Bentzin
    Shit - så skal jeg stadig betale for, at den klaphat kan forsætte sit nasseri og sit landsforræderi. X(


    Hvad mener du egentlig med at du betaler for ham? :)

  • Quote

    Originally posted by Mikkel


    Hvad mener du egentlig med at du betaler for ham? :)


    Tja - jeg har betalt skat i de sidste ca. 25 år. Og jeg er næsten 100% sikker på, at ham og familien har haft snablen nede i kassen. Så vidt jeg ved, så har han ikke noget decideret arbejde og har fået hjælp fra det offentlige.

  • Nooo! Det er bare for meget :( Pis nu af med dig :( Så bliver alle vi andre så glade :D


    Nej, nu til det mere alvorlige. Jeg forstår heller ikke den slyngel heller ikke har fået sparket fra Dk endnu, nogen flygtninge er faktisk i store problemer og kan ikke få eksil i Dk, men den slyngel der bare blive her, og tilsyneladende gøre hva han vil.


    Det er en skandale 8o

    I5 760 @ 3.6 ghz
    Club3D HD 7950 13' Series @ 1100/1575 mhz
    8gb Crucial SP ram 1600 mhz
    Gigabyte GA-P55-USB3

  • Quote

    Originally posted by Burger


    Det gør han jo så ikke alligevel.


    Jeg har vist overset noget:s
    Forstod bare på det hele at han ville flytte til et andet land, da han ikke ville manipuleres med..

  • Quote

    Originally posted by DeH
    Jeg har vist overset noget:s
    Forstod bare på det hele at han ville flytte til et andet land, da han ikke ville manipuleres med..


    Det har han jo også udtalt han ville, så det har du opfattet helt rigtigt. Men som du kan se på trådens overskrift, samt de links der er blevet postet efter den første nyhed, så bliver han - desværre - alligevel i Danmark.

  • Quote

    Originally posted by Burger


    Det har han jo også udtalt han ville, så det har du opfattet helt rigtigt. Men som du kan se på trådens overskrift, samt de links der er blevet postet efter den første nyhed, så bliver han - desværre - alligevel i Danmark.


    Verdamnt... vi må til at samle underskrifter...

  • Quote

    Originally posted by Sensation
    Goodbye my lover, goodbye my friend your have been the one! :cheers:


    Mvh Mads :T


    You got to be kittin me?


    Damn han skrider ikke alligevel desvære....
    han skulle smides ud af dette land men det kan anders **** ikke fatte.
    1. Er at han gør os til de onde i den muslimske verden, og viser nogle tegninger han sikkert selv har sidet og lavet.
    2. At ham og hans lille tykke ven der siger at Nasa kadah eller hvad han hedder skal dræbes.
    Jeg vil sku med glæde bagbinde ham kører ham ned til den tyske grænse og så sige værsegod kammerat kom godt hjem, han har intet gøremål her i dk, mon han ikke har lavet nok lort i for vejen jeg hader ham og hans lille Gang Bang slæng der.
    Håber ikke at nogen her inde føler sig krænket men jeg siger min mening og det har jeg i følge Ydringsfriheden ret til!


  • Rolig brother, tror ikke at han mente det ordret :)


    Det han mente på dansk :" Vi kommer til at savne dig din landforræder ".

  • Ja det var så gårsdagens triste nyheder..... ja også at esbjerg fik srygl af randers i pokalen... sry for OT

    MSI K9N sli platinum
    AMD 3800+ x2
    Apack Zerotherm BTF95 cpu køler
    WD Caviar SE16 320 gb
    2*1 kingston value pc5300
    Asus EAH 3650 HDMI
    Samsung SH-S203B dvd brænder
    Toshiba HD DVD drev
    Acer 17" AL1714MS,8ms
    Logitech z 3e

  • Quote

    Originally posted by The old guy
    Ja det var så gårsdagens triste nyheder..... ja også at esbjerg fik srygl af randers i pokalen... sry for OT


    Det er bare i orden - trist ja det var det.



  • delvis...der er noget folk glemmer....det hedder frihed UNDER ANSVAR.....ved ikke hvorfor folk sjældent husker det sidste.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.