Wow filmatiseres
-
-
hehe ja lyder godt, elsker e3's overraskelser
men håber da det bliver til noget, kunne være fedt.
-
Det kunne fandme være fedt. Samtidig har de også minimum sikret over 3 millionere som er antallet af spillere.
-
Øv der var du for hurtig KarGa! Havde lige fundet det på http://www.filmz.dk . Men, men, men! WoW? Film? Nej vel?
Synes ikke det lyder som den fedeste idé medmindre det virkelig bliver gjort ordentligt.
-
Yay, nu kører der en tråd her og i film&musik
-
Håber de laver den i stil med Final Fantasy, og lige som de små video clips man kan se i WoW.
-
Håber bare ikke den skuffer. De har meget at leve op til
-
Originally posted by Morten
Det kunne fandme være fedt. Samtidig har de også minimum sikret over 3 millionere som er antallet af spillere.sidst jeg læste om det var der omkring 6milioner spillere
-
Originally posted by Karse
sidst jeg læste om det var der omkring 6milioner spillere
Jep, og de betaler alle ~100 kroner i måneden. Jævn god omsætning til blizzard. -
Jeg ville blive overrasket hvis den er værd at se.
-
Sjovt som folk hele tiden skal komme ind på hvor meget Blizzard tjener på WoW.
Ingen tvivl om at de tjener mange penge.
MEN det skal nok også tilføjes at det ikke er gratis at udvikle så store spil som de gør. Plus at de nok også stadig bruger bunker af penge på at holde det kørende, her tænker jeg ikke kun på servere, men også alle de folk som skal have løn osv. osv. osv.
-
det skal de da bare have lov til -
Originally posted by DEEF
Sjovt som folk hele tiden skal komme ind på hvor meget Blizzard tjener på WoW.Ingen tvivl om at de tjener mange penge.
MEN det skal nok også tilføjes at det ikke er gratis at udvikle så store spil som de gør. Plus at de nok også stadig bruger bunker af penge på at holde det kørende, her tænker jeg ikke kun på servere, men også alle de folk som skal have løn osv. osv. osv.
Nu er det så godt nok dig der nævner, hvor meget de tjener. Det eneste der er blevet nævnt ellers er hvor meget de omsætter for.