Ja jeg kan ikke vente til 2007.....

Conroe resultater
-
-
Det kan jeg dælme heller ikke! Om jeg så må prostituere mig selv!
Lars: Hvordan ser det ud med temps hos dem som har OCét over 50 %? Jeg går ud fra de har fundet ud af at forhøje vcore... Grunden til at jeg spørger er om vandkøling overhovedet kommer til at blive en fordel...
Nevermind fandt tråden... http://www.xtremesystems.org/f…?t=99375&highlight=conroe
-
såvidt jeg har hørt er det næsten ingen forskel mht kølingen og mhz.....(jaja der er da ekstreme resultater )
-
Originally posted by Fragman
såvidt jeg har hørt er det næsten ingen forskel mht kølingen og mhz.....(jaja der er da ekstreme resultater )Du har hørt forkert
Men kræver mere vcore end stock før det skinner igennem... - Mener dog det var 300-400mhz ved stock vcore... På conroe... Merom har jeg ikke helt sat mig ind i, da jeg med yonah som ca. er det samme, ikke kan maxe ram ud, hvor conroe kan give 12GB/s, kan merom give 7GB/s, en ulempe IMO, og det er bare skud i tågen, ingen hold i talene, ud over min 3,2ghz kun fik 6GB/s
-
kan være at de ikke har haft bundkort der kan give nok vcore tila t det kunne være bedre med vandkøling osv......men det tyder da også ret godt....
-
Originally posted by Fragman
kan være at de ikke har haft bundkort der kan give nok vcore tila t det kunne være bedre med vandkøling osv......men det tyder da også ret godt....Coolaler, ham der har testet conroe, han er på min MSN liste, vedsiden af to andre som også har testet... (FUGGER / FCG)
Han har fortalt mig han ikke kan ændre på vcore, overhovedet... -
bed ham sende mig det bundkort og den cpu
-
Det der er mest imponerende er at coolaler kan clocke en 2.13 Ghz cpu til næsten 3 Ghz totalt stabilt på standard Vcore.....på luft.
Jeg ved også fra en pålidelig kilde at yields er rigtig gode, så selv 3 Ghz extreme versionen kommer til at clocke som ind i hel****. Tilsyneladende har Intel fået styr på power-leaks og dermed varme-problemerne. Alle modeller, undtagen extreme versionen, kommer med en TDP på max 65W. Det er altså ikke meget for en cpu der yder markant bedre end både FX-60 og 965XE.
Det springende punkt bliver hvordan de klarer sig ved lavere temps, men ned til -90 er der tilsyneladende ingen problemer, så med Mach og Vapo skulle man være ok.
-
Originally posted by LarsK
Det der er mest imponerende er at coolaler kan clocke en 2.13 Ghz cpu til næsten 3 Ghz totalt stabilt på standard Vcore.....på luft.Jeg ved også fra en pålidelig kilde at yields er rigtig gode, så selv 3 Ghz extreme versionen kommer til at clocke som ind i hel****. Tilsyneladende har Intel fået styr på power-leaks og dermed varme-problemerne. Alle modeller, undtagen extreme versionen, kommer med en TDP på max 65W. Det er altså ikke meget for en cpu der yder markant bedre end både FX-60 og 965XE.
Det springende punkt bliver hvordan de klarer sig ved lavere temps, men ned til -90 er der tilsyneladende ingen problemer, så med Mach og Vapo skulle man være ok.
Fuck det lyder bare spændende! Endelig nogle CPUer med noget ryk i :).. Det har ellers gået langsomt det sidste stykke tid
-
ja... vildt de kan lave en så velydende cpu med så lille TDP... havde en 830 engang 130W, damn
-
Det bliver helt klart spændende, tror da jeg snart skal til at sælge mit opteron system inden det falder for meget i pris:))