Et lille nyt fra mig..

• Læs og forstå da :)

Det er noget han har lavet det er selvfølgelig ikke irl.

Blodet på væggen er ikke lavet i ps nej det er lavet med teater blod som han både skriver og faktisk også linker til et sted hvor det kan købes.

Blodet på armen på billede to er fake hvilket også fint kan ses :)

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

Originally posted by Asus3
    er det irl eller fiction??

Origin har selvfølgelig været ude og slå en eller anden stakkel ihjel på sit badeværelse, taget et billede af det og smidt det op på et hardware-forum. Det giver da sig selv.

Kors.

Originally posted by Carlsen

Origin har selvfølgelig været ude og slå en eller anden stakkel ihjel på sit badeværelse, taget et billede af det og smidt det op på et hardware-forum. Det giver da sig selv.

Kors.

Tror squ nok han mente om det var lavet i photoshop (blodet) eller om det var det teaterblod :)

• Sikkert nok godt lavet, men jeg synes den slags billeder er afskyelige. Kan slet ikke forenes med blod, vold og ødelæggelse.
    Det ligger så fjernt fra min overbevisning, af jeg slet ikke, kan se det fede i den slags billeder. Men hver sine særheder. :rolleyes:
    Og så håber jeg, at jeg har lov til at dette syn på den slags billeder - uden at der er en horde, der begynder med alskens bavl.

• Det er et kanon fedt billede! Jeg bedst lide det hvor der ikke er blod på armen, da man som sagt nemt kan regne ud hvad der lige er sket. Men jeg vil dælme gerne se flere billeder i den genre.

I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina

Originally posted by Bentzin
    Sikkert nok godt lavet, men jeg synes den slags billeder er afskyelige. Kan slet ikke forenes med blod, vold og ødelæggelse.
    Det ligger så fjernt fra min overbevisning, af jeg slet ikke, kan se det fede i den slags billeder. Men hver sine særheder. :rolleyes:
    Og så håber jeg, at jeg har lov til at dette syn på den slags billeder - uden at der er en horde, der begynder med alskens bavl.

ingen mudderkastning på grund af det :) Du har helt ret til at have den mening, og den respekterer jeg ihvertfald.

og lad os lige få det sat på plads. Blodet på væggen er teaterblod, blodet på armen er fake og lavet i photoshop, ud fra et stock billede.

Originally posted by origin

ingen mudderkastning på grund af det :) Du har helt ret til at have den mening, og den respekterer jeg ihvertfald.

og lad os lige få det sat på plads. Blodet på væggen er teaterblod, blodet på armen er fake og lavet i photoshop, ud fra et stock billede.

du har vel ikke en nem måde at lave rimelig realistisk blod i PS ?

har studeret lidt tutorials i den senere tid, endnu ikke afprøvet dem.

Originally posted by Macimuz

du har vel ikke en nem måde at lave rimelig realistisk blod i PS ?

har studeret lidt tutorials i den senere tid, endnu ikke afprøvet dem.

nej har jeg faktisk ik.. Jeg bruger stock billeder fundet på deviantart, også klipper jeg lidt rundt i dem og sletter lidt hist og her for at få det til at se godt ud..

nej har jeg faktisk ik.. Jeg bruger stock billeder fundet på deviantart, også klipper jeg lidt rundt i dem og sletter lidt hist og her for at få det til at se godt ud..

Fair nok, lyder også som det der vil se bedst ud. Synes oftests det ser lidt kunstigt ud ellers.

Har nemlig et billede af en pige der ligger på et badeværelsesgulv eller lignende, og havde tænkt mig at tilføje lidt blod og sådan.

Originally posted by Macimuz

Fair nok, lyder også som det der vil se bedst ud. Synes oftests det ser lidt kunstigt ud ellers.

Har nemlig et billede af en pige der ligger på et badeværelsesgulv eller lignende, og havde tænkt mig at tilføje lidt blod og sådan.

add mig på msn så skal jeg sende de billeder til dig.. min msn er i min profil

Sikkert nok godt lavet, men jeg synes den slags billeder er afskyelige. Kan slet ikke forenes med blod, vold og ødelæggelse.

Du spiller da Battlefield, så vidt jeg husker ? ;)

Det er da fyldt med krig, blod og kaos... :)

Og du ser garanteret også stort set de samme film i tv, som alle vi andre gør, ik' ?

Hvor er så forskellen ?

EDIT: Du har naturligvis helt 100% lov til at have lige præcis den mening du vil, om billedet - Jeg blev blot nysgerrig over den måde du formulerede dine personlige synspunkter på.

• Vil nu også mene der er forskel på film, spil og dette billede. Det her er meget makabert og på den måde dette er lavet på siger det heller ikke mig det store men sådan er vi alle forskellige.

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

• Det har jeg nemlig - uden at skulle stå til regnskab, for en eller anden knægt, som jævnligt skal blande sig med sine klodsede og provokerende facon. Først kommer postulaterne og så bli'r der trukket lidt i land til sidst. Jøsses.
    Og i forlængelse af det sidste: Hvorfor h.... ska' du så komme med sådan et indlæg. Nysgerrig - min bare !!
    Men jeg undres nu ikke, for ind i mellem kommer den slags ubrugelige indlæg - desværre ! De gavner ihf. ikke hyggen !

add mig på msn så skal jeg sende de billeder til dig.. min msn er i min profil

Ville være rigtigt lækkert, men må desværre finde mine egne, medmindre du har dem med links til nettet ?

Det er til mit photoshop portfolie (eksamensprojekt), så skal gerne kunne nævne kilder.

Det har jeg nemlig - uden at skulle stå til regnskab, for en eller anden knægt, som jævnligt skal blande sig med sine klodsede og provokerende facon. Først kommer postulaterne og så bli'r der trukket lidt i land til sidst. Jøsses.
    Og i forlængelse af det sidste: Hvorfor h.... ska' du så komme med sådan et indlæg. Nysgerrig - min bare !!
    Men jeg undres nu ikke, for ind i mellem kommer den slags ubrugelige indlæg - desværre ! De gavner ihf. ikke hyggen !

Hva var det vi blev enige om, bent?

Ingen personlige skyts mod brugere! Kan godt være dig og mikkel ikke er de bedste venner, men prøv da i det mindste og behandel hinanden med respekt, ellers må i jo helt ignorere hinanden, Jeg er endlig ligeglad.

Men alle skal have lov og være her, og sige deres mening uden der bliver kastede mudder efter dem!

Det har jeg nemlig - uden at skulle stå til regnskab, for en eller anden knægt, som jævnligt skal blande sig med sine klodsede og provokerende facon. Først kommer postulaterne og så bli'r der trukket lidt i land til sidst. Jøsses.

Slå koldt vand i blodet mester, han prøver skam at være venlig og at få dig til at se tingene fra forskellige vinkler, og jeg kan faktisk godt følge ham.

Du kan godt rende rundt og skyde folk i et spil og have det fint med det, men du synes at det er mærkeligt at lave sådan et billede.. Jeg synes et eller andet sted at det er lidt dobbeltmoralsk.

Og vi ved jo alle at film, spil og dette billede ikke er noget der virkelig er sket/sker - så jeg er faktisk ret forstående overfor hvad Mikkel skriver.

Han har fuldstændigt lov til at stille dig det spørgsmål - og du kan så vælge at svare på det eller ej, men én ting er sikkert: Hvis du vil svare ham, så gør du det pænt og i en ordenlig tone uden at snakke ned til ham! At kalde ham knægt og andet hører ingen steder hjemme.
    Det er snart ved at være lidt for meget at du tager tingene så personligt.

• Vil lige tilføje, som det sidste i denne tråd. Jeg har taget Beskederne fra mods til efterretning.
    Men vil lige præcisere, At der er ikke nogen, som skal belære mig om, hvad jeg skal mene og ikke mene. Det ligger helt fast. X(
    Jeg kalder også mine 2 sønner for knægte - de er 25 og 28 ! Så stop det jammer, over et velment udtryk for hankønsvæsner, som er yngre end mig. Jøsses en børnehave.
    Desuden så ta'r Mikkel og jeg den over PM allerede.
    Hvis andre har problemer med min mening, så gør det venligst også over PM.
    Så vi ikke ødelægger Origin's tråd. Det har den ikke fortjent, og det var derfor jeg gik Mikkel på klingen, da hans bemærkninger ikke havde noget med origins billeder, at gøre.
    Slut herfra.