Et lille nyt fra mig..

  • Quote

    Originally posted by Zlinky
    kan du ikke lige uploade billedet et andet sted?


    Os der ikke har et login kan ikke se det pga. "Mature filter is on"...


    nå for satan.. jo 2 sek så fikser jeg det..

  • Fandt lige ud af at jeg havde et login - så var den skid slået for mig alligevel. ;)


    Sygt sygt fedt billede. ;) Dog savner jeg noget mere blod på armen. Men damn det er nice lavet blod.. :clap:

  • Quote

    Originally posted by KarGa
    Hvem har du nu slået ihjel? :))


    Spøjst billede - ikk den type vi ser flest af her på tweak


    desværre mig selv :P nej, derfor jeg elsker og lave dem :D


    zlinky, det med armen.. jeg syntes der var tilstrækkeligt med blod på vægen, og tja.. du kan jo vel selv gætte dig til hvordan resten af kroppen ville se ud :P

  • Hej origin


    Hvad er det for noget blod du bruger? Jeg har selv ledt efter teaterblod, men det er som regel voldsom dyrt, og jeg kunne godt bruge store mængder :))


    - Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • nu er jeg lige startet med at kigge på billder.. og kigger på en masse af dem i sender ind.. er meget imponeret af dem alle..


    så nu vil jeg forsøge mig med at give lidt "ok" kretik :D


    Synes det er et rigtig fedt billed.. anderledes på en god måde..


    dog synes jeg armen mangler lidt blod.. plus den måske ser "lidt" frisk ud.. men måske bare mig? kan man ikke redigere lidt i photoshop?


    men alligevel tænker jeg.. blodet er helt friskt.. så det gør vel ikke noget :)


    håber jeg kunne give dig lidt at tænke over 8)

    Bundkort » MSI P965 Neo-F
    Harddisk » 74Gb 8Mb cache 10000 Rpm Rapto
    Kabinet » Xaser |||
    CPU » Intel Core 2 duo E6600
    RAM » 2 x 512Mb DDR2 Corsair XMS2 Xtreme
    Grafikkort » Gainward GeForce 7800GTX 256 DDR3
    Monitor » 19 tommer ViewSonic E92f+ CRT
    Mouse / pad » Intelli mouse 3.0 / QcK+ Heavy


  • du er faktisk inde på noget af rigtige :) man kunne sagtens redigere det i photoshop at armen så lidt hærget ud, men det er meningen jeg vil ha det til at se ud som om det lige er sket, inden den person der ser det kommer hjem.


    cass.. filmblod kan købes her http://www.dramashop.dk/group.asp?group=98 , det er ik helt billigt det har du ret i.. men jeg synes pengene er givet godt ud ;)

  • Syg neglerod :)) ... Synes oss der mangler noglet blod på armen og måske nogle sår, så det ser lidt mere overbevisende ud. Man kan godt ane at det er tykt stads du har sprøjtet på væggene, næsten lidt for tyk imo og andre steder lidt for tyndt. Måske skulle du bruge svineblod næste gang. Det har næsten den samme tykkelse som menneskeblod.
    Blev du slået ihjel med en motorsav eller blender ? :) Det ser det lidt ud som... hvis du vil gøre det lidt ekstra nasty så find noget "gøgl" der ligner kødstykker.

  • Quote

    Originally posted by BukkeMand
    Syg neglerod :)) ... Synes oss der mangler noglet blod på armen og måske nogle sår, så det ser lidt mere overbevisende ud. Man kan godt ane at det er tykt stads du har sprøjtet på væggene, næsten lidt for tyk imo og andre steder lidt for tyndt. Måske skulle du bruge svineblod næste gang. Det har næsten den samme tykkelse som menneskeblod.
    Blev du slået ihjel med en motorsav eller blender ? :) Det ser det lidt ud som... hvis du vil gøre det lidt ekstra nasty så find noget "gøgl" der ligner kødstykker.


    tja det gode ved filmblod er at det er let og gøre rent bagefter.. det skulle bare ha en gang med bruseren, så var det væk.. ved ik om det er det samme med svineblod.. tja det må vi vente med at finde ud af :P har overvejet lidt og lave en forsættelse til billedet :P

  • Quote

    Originally posted by origin


    du er faktisk inde på noget af rigtige :) man kunne sagtens redigere det i photoshop at armen så lidt hærget ud, men det er meningen jeg vil ha det til at se ud som om det lige er sket, inden den person der ser det kommer hjem.


    cass.. filmblod kan købes her http://www.dramashop.dk/group.asp?group=98 , det er ik helt billigt det har du ret i.. men jeg synes pengene er givet godt ud ;)


    wee.. mit første lille kritik til noget jeg faktisk SLET ikke har styr på blev taget i overvejelse :) super du.. det er rigtig fedt billed.. keep it up ;)

    Bundkort » MSI P965 Neo-F
    Harddisk » 74Gb 8Mb cache 10000 Rpm Rapto
    Kabinet » Xaser |||
    CPU » Intel Core 2 duo E6600
    RAM » 2 x 512Mb DDR2 Corsair XMS2 Xtreme
    Grafikkort » Gainward GeForce 7800GTX 256 DDR3
    Monitor » 19 tommer ViewSonic E92f+ CRT
    Mouse / pad » Intelli mouse 3.0 / QcK+ Heavy

  • Quote

    Originally posted by origin
    nu hvor i alle stort set har sagt der skulle nogen blod på armen, så har jeg gjort det.. resultet kan ses her


    http://www.wrah.dk/images/murder_2.jpg


    så må jeg nok indrømme at jeg bedre kan lide det første. uden blod :oops:


    måske fordi det blod ikke er "ægte"


    du har også redigeret i hvor lyst billedet er.. måske det jeg ikke kan lide så godt ved det andet billed...


    imo er det første billed det fedeste.. og MEGET kreativt taget..

    Bundkort » MSI P965 Neo-F
    Harddisk » 74Gb 8Mb cache 10000 Rpm Rapto
    Kabinet » Xaser |||
    CPU » Intel Core 2 duo E6600
    RAM » 2 x 512Mb DDR2 Corsair XMS2 Xtreme
    Grafikkort » Gainward GeForce 7800GTX 256 DDR3
    Monitor » 19 tommer ViewSonic E92f+ CRT
    Mouse / pad » Intelli mouse 3.0 / QcK+ Heavy

    Rettet en gang, sidst af cass ().


  • det er det andet heller ik.. det er blevet smidt oven på med photoshop

  • På armen er det faket men blodet på væggen er som han er inde på lavet med teaterblod og ikke i ps der er grænser for hans skills :))

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Quote

    Originally posted by origin


    det er det andet heller ik.. det er blevet smidt oven på med photoshop


    WHAT ?


    er det blod lavet i photoshop? :/ du må være RIGTIG god til photoshop :p for damn det ligner seriøst rigtig blod.. eller "fake blod" men rigtig sprøjtet ud på væggen.. 8o

    Bundkort » MSI P965 Neo-F
    Harddisk » 74Gb 8Mb cache 10000 Rpm Rapto
    Kabinet » Xaser |||
    CPU » Intel Core 2 duo E6600
    RAM » 2 x 512Mb DDR2 Corsair XMS2 Xtreme
    Grafikkort » Gainward GeForce 7800GTX 256 DDR3
    Monitor » 19 tommer ViewSonic E92f+ CRT
    Mouse / pad » Intelli mouse 3.0 / QcK+ Heavy