Inden i klikker på linket advarer jeg mod et forstyrrende billede. Hvis i ik kan tåle blod lad være med at klikke på det. Så er i advaret.
(Men har da ik været noget problem før hen )
http://www.deviantart.com/view/32958770/
eller
Inden i klikker på linket advarer jeg mod et forstyrrende billede. Hvis i ik kan tåle blod lad være med at klikke på det. Så er i advaret.
(Men har da ik været noget problem før hen )
http://www.deviantart.com/view/32958770/
eller
kan du ikke lige uploade billedet et andet sted?
Os der ikke har et login kan ikke se det pga. "Mature filter is on"...
QuoteOriginally posted by Zlinky
kan du ikke lige uploade billedet et andet sted?
Os der ikke har et login kan ikke se det pga. "Mature filter is on"...
nå for satan.. jo 2 sek så fikser jeg det..
Fandt lige ud af at jeg havde et login - så var den skid slået for mig alligevel.
Sygt sygt fedt billede. Dog savner jeg noget mere blod på armen. Men damn det er nice lavet blod..
Hvem har du nu slået ihjel?
Spøjst billede - ikk den type vi ser flest af her på tweak
QuoteOriginally posted by KarGa
Hvem har du nu slået ihjel?
Spøjst billede - ikk den type vi ser flest af her på tweak
desværre mig selv nej, derfor jeg elsker og lave dem
zlinky, det med armen.. jeg syntes der var tilstrækkeligt med blod på vægen, og tja.. du kan jo vel selv gætte dig til hvordan resten af kroppen ville se ud
Meget meget fedt billede, men vi vil have noget blod på den arm der
Hej origin
Hvad er det for noget blod du bruger? Jeg har selv ledt efter teaterblod, men det er som regel voldsom dyrt, og jeg kunne godt bruge store mængder
- Anders
nu er jeg lige startet med at kigge på billder.. og kigger på en masse af dem i sender ind.. er meget imponeret af dem alle..
så nu vil jeg forsøge mig med at give lidt "ok" kretik
Synes det er et rigtig fedt billed.. anderledes på en god måde..
dog synes jeg armen mangler lidt blod.. plus den måske ser "lidt" frisk ud.. men måske bare mig? kan man ikke redigere lidt i photoshop?
men alligevel tænker jeg.. blodet er helt friskt.. så det gør vel ikke noget
håber jeg kunne give dig lidt at tænke over
QuoteDisplay MoreOriginally posted by cass
nu er jeg lige startet med at kigge på billder.. og kigger på en masse af dem i sender ind.. er meget imponeret af dem alle..
så nu vil jeg forsøge mig med at give lidt "ok" kretik
Synes det er et rigtig fedt billed.. anderledes på en god måde..
dog synes jeg armen mangler lidt blod.. plus den måske ser "lidt" frisk ud.. men måske bare mig? kan man ikke redigere lidt i photoshop?
men alligevel tænker jeg.. blodet er helt friskt.. så det gør vel ikke noget
håber jeg kunne give dig lidt at tænke over
du er faktisk inde på noget af rigtige man kunne sagtens redigere det i photoshop at armen så lidt hærget ud, men det er meningen jeg vil ha det til at se ud som om det lige er sket, inden den person der ser det kommer hjem.
cass.. filmblod kan købes her http://www.dramashop.dk/group.asp?group=98 , det er ik helt billigt det har du ret i.. men jeg synes pengene er givet godt ud
Syg neglerod ... Synes oss der mangler noglet blod på armen og måske nogle sår, så det ser lidt mere overbevisende ud. Man kan godt ane at det er tykt stads du har sprøjtet på væggene, næsten lidt for tyk imo og andre steder lidt for tyndt. Måske skulle du bruge svineblod næste gang. Det har næsten den samme tykkelse som menneskeblod.
Blev du slået ihjel med en motorsav eller blender ? Det ser det lidt ud som... hvis du vil gøre det lidt ekstra nasty så find noget "gøgl" der ligner kødstykker.
QuoteOriginally posted by BukkeMand
Syg neglerod... Synes oss der mangler noglet blod på armen og måske nogle sår, så det ser lidt mere overbevisende ud. Man kan godt ane at det er tykt stads du har sprøjtet på væggene, næsten lidt for tyk imo og andre steder lidt for tyndt. Måske skulle du bruge svineblod næste gang. Det har næsten den samme tykkelse som menneskeblod.
Blev du slået ihjel med en motorsav eller blender ?Det ser det lidt ud som... hvis du vil gøre det lidt ekstra nasty så find noget "gøgl" der ligner kødstykker.
tja det gode ved filmblod er at det er let og gøre rent bagefter.. det skulle bare ha en gang med bruseren, så var det væk.. ved ik om det er det samme med svineblod.. tja det må vi vente med at finde ud af har overvejet lidt og lave en forsættelse til billedet
QuoteOriginally posted by origin
du er faktisk inde på noget af rigtigeman kunne sagtens redigere det i photoshop at armen så lidt hærget ud, men det er meningen jeg vil ha det til at se ud som om det lige er sket, inden den person der ser det kommer hjem.
cass.. filmblod kan købes her http://www.dramashop.dk/group.asp?group=98 , det er ik helt billigt det har du ret i.. men jeg synes pengene er givet godt ud
wee.. mit første lille kritik til noget jeg faktisk SLET ikke har styr på blev taget i overvejelse super du.. det er rigtig fedt billed.. keep it up
nu hvor i alle stort set har sagt der skulle nogen blod på armen, så har jeg gjort det.. resultet kan ses her
nu hvor i alle stort set har sagt der skulle nogen blod på armen, så har jeg gjort det.. resultet kan ses her
så må jeg nok indrømme at jeg bedre kan lide det første. uden blod
måske fordi det blod ikke er "ægte"
du har også redigeret i hvor lyst billedet er.. måske det jeg ikke kan lide så godt ved det andet billed...
imo er det første billed det fedeste.. og MEGET kreativt taget..
QuoteDisplay MoreOriginally posted by cass
så må jeg nok indrømme at jeg bedre kan lide det første. uden blod
måske fordi det blod ikke er "ægte"
du har også redigeret i hvor lyst billedet er.. måske det jeg ikke kan lide så godt ved det andet billed...
imo er det første billed det fedeste.. og MEGET kreativt taget..
det er det andet heller ik.. det er blevet smidt oven på med photoshop
... seriøst...?
Det ligner squ da du lige har kværnet et menneske
På armen er det faket men blodet på væggen er som han er inde på lavet med teaterblod og ikke i ps der er grænser for hans skills
WHAT ?
er det blod lavet i photoshop? du må være RIGTIG god til photoshop :p for damn det ligner seriøst rigtig blod.. eller "fake blod" men rigtig sprøjtet ud på væggen..
er det irl eller fiction??